Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Nowy gaźnik leje
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam.
Założyłem nowy gaźnik (chiński). Kobieta w sklepie powiedziała, że jest już fabrycznie wyregulowany. Tak więc założyłem gaźnik. Motor jeździ, jednak z gaźnika kapie paliwo (przelewa się). Z niskich obrotów silnik muli i słychać basowy dźwięk.
Czasami gdy silnik chodzi na wolnych i odkręci się szybciej manetkę to gaśnie.
Czy problem leży po stronie gaźnika?

Proszę o wyrozumiałość, jestem początkujący.
Silnik miał przeprowadzony remont u Plusminusa
jak leje to pewnie coś z pływakiem. Po drugie nie ma czegoś takiego jak zakup wyregulowanego gażnika. Kobieta minęła się z powołaniem i wcisnęła Ci kit. Oddaj go jak masz paragon i powiedz, że cieknie z niego paliwo. Jak dostaniesz nowy to po jego montażu konieczna regulacja.
Albo w pływaku przesunęła się iglica albo jest dziurawy i nabiera paliwa. W tym drugim przypadku konieczna wymiana (pływaka). Wszyscy sprzedają te same gaźniki , ale każdy wciska swój kit, by właśnie kupić u niego. Najlepsze hasło: "gaźnik romet motorynka odblokowany" - i plus 40zł za odblokowanie Smile
Co wy w ogóle piszecie... Wymieniać gaźnik bo jest "niewyregulowany" ? rozjebany

Akurat gaźniki do 200 zwykle są "plug&play" o ile pamiętam. Sam nie przypominam sobie żebym jakoś je po zakupie regulował przez pewien czas.

Skoro paliwo się leje to jak nic pływak się "zawiesza" na dnie i nie zamyka zaworka podającego paliwo. Nic nie zwracaj, nie kombinuj z regulowaniem, po prostu odkręć ośkę pływaka, zobacz czy jest prosta (jeśli nie to wyprostuj) i przeszlifuj ją trochę papierem ściernym. Zamontuj, włóż na sucho pływak i poruszaj nim od dna do góry kilka razy. Pływak musi chodzić lekko, nie zacinać się.

Ten problem to akurat znana wada fabryczna tych gaźników. U siebie też to przerabiałem Smile 5 minut roboty i problem znika.
A czy te chińskie gaźniki maja w ogóle regulacje pływaka? Facet w serwisie ze skuterami mi powiedział, że tych gaźników nie da się regulować
(03-08-2017 14:05:41)Szopen97 napisał(a): [ -> ]A czy te chińskie gaźniki maja w ogóle regulacje pływaka? Facet w serwisie ze skuterami mi powiedział, że tych gaźników nie da się regulować

masz odpowiedź
(03-08-2017 14:09:53)rafi555 napisał(a): [ -> ]
(03-08-2017 14:05:41)Szopen97 napisał(a): [ -> ]A czy te chińskie gaźniki maja w ogóle regulacje pływaka? Facet w serwisie ze skuterami mi powiedział, że tych gaźników nie da się regulować

masz odpowiedź

Skończ pisać te bezsensowne posty, bo nic nie wnoszą do tematu, a tylko zamęt sieją.

(03-08-2017 14:05:41)Szopen97 napisał(a): [ -> ]A czy te chińskie gaźniki maja w ogóle regulacje pływaka? Facet w serwisie ze skuterami mi powiedział, że tych gaźników nie da się regulować

Mają. Wyginasz blaszkę zaworka komory pływakowej. Zależnie od potrzeb, w górę lub w dół. Najpierw jednak zrób to co ja napisałem, bo na 99% to jest problemem, o ile to pływak sprawia kłopoty. Jak już będziesz mieć pewność, że jest okej, to opróżnij komorę pływakową z paliwa (np. wsadź szmatkę, która wciągnie benzynę), zamknij pokrywkę i odkręć kranik. Poczekaj kilka sekund aż komora zdąży się napełnić (nie wciskaj tego guzika do przytapiania), zamknij kranik i otwórz pokrywkę. Teraz przyciśnij pływak do dna. Paliwo powinno być mniej więcej równo z tym wystającym "kołnierzem" pływaka. Jak jest za mało, wyginasz blaszkę w pokrywce (broń boże ruszać kołnierz pływaka!) delikatnie w górę, jak za dużo, delikatnie w dół. Potem znów opróżniasz komorę z paliwa i sprawdzasz stan tak samo jak poprzednio.
ojejej,


jak ktoś kto naprawia chinole może wiedzieć co ma w środku gaźnik z jawki, po za tym to każdy gaźnik (chyba nawet membranowy) na regulacje poziomu paliwa
Przekierowanie