Słyszałem o silnikach z kopniakiem po prawej stronie, podobno szły na eksport. Tak się złożyło że taki silnik trafił w moje ręce. Wie ktoś może do jakich modeli je montowano? Później wstawię zdjęcia jak wyglądają poszczególne części, ale kartery są inne, sprzęgło na cztery zawleczki, koło zdawcze jest odchudzone.
poprosze o wiecej? jakie oznaczenia silnika nr fabryczny?
Numer o dziwo jest wysoki (kartery zgodne)
Sprzęgło raczej trzeba by ratować dorabiając nowe elementy
Zapłon normalny
Ale z tyłu była przykręcona blaszka do karterów, a w częściach znalazłem kondensator(?) albo to jakaś cewka
Mam możliwość zamiany tego na normalny s38, ale w tym silniku jest trochę roboty, jak np drobna naprawa karterów, trzeba w niektórych miejscach trochę pospawać, dorabiać elementy sprzęgła i jakieś drobnostki. W sumie mam kilka sztuk s38, chyba warto w to zainwestować.