20-11-2017, 22:41:16
20-11-2017, 22:44:42
(20-11-2017 22:41:16)dawidbarganski napisał(a): [ -> ]po nie wielkich przeróbkach zębatki powinna podejść zębatka od 139fmb
mowisz o przedniej? i juz z przodu jest 16, wieksza nie wejdzie
20-11-2017, 22:46:44
20-11-2017, 22:47:37
20-11-2017, 22:48:12
20-11-2017, 22:52:37
no fajnie, jutro pomierze jak to sie ma do chartowskiej
20-11-2017, 22:57:26
z tego co ja mierzyłem to trzeba troche pilnikiem otwory w zębatce powiększyć i powinna wejść
20-11-2017, 22:59:53
nie pamietasz wymiaru otworu srodkowego moze?
20-11-2017, 23:02:39
(20-11-2017 22:59:53)Supryk napisał(a): [ -> ]nie pamietasz wymiaru otworu srodkowego moze?
zabieraka w charcie czy zębatki od 139fmb?
20-11-2017, 23:07:00
zabieraka w charcie
20-11-2017, 23:08:54
nie pamiętam
ale nie wielka róznica jest jak mierzyłem, z 2-3mm
ale nie wielka róznica jest jak mierzyłem, z 2-3mm
20-11-2017, 23:12:09
(20-11-2017 22:27:50)Supryk napisał(a): [ -> ]bo nie ma gotowca, zostaje rzeźba, trzeba by tokarza
Zwłaszcza, że będzie lipnie wyglądać. Jednym słowem dobrze że nie brałem takiego silnika.
21-11-2017, 00:40:47
Zębatkę można spokojnie zrobić na zamówienie lub przerobić jakąś istniejącą, bez przesady. Można zrobić gotowca na laserze, zachowując oryginalne kształty, wymiary i aby zmienić ilość zębów. Zębatka mniejsza o kilka zębów będzie lipnie wyglądać ? Rzeczywiście, będzie kolosalna różnica na poziomie 5 zębów ...
21-11-2017, 01:35:12
W internetach wyczytalem ze srednica otworu zebatki charta ma 64 mm
Znalazlem zebatke ale 35 z, za malo nie?
O ile ten otwor ma miec 64 to nie powinno byc problemu z zebatka w zakresie od 32 do 39 z
Znalazlem zebatke ale 35 z, za malo nie?
O ile ten otwor ma miec 64 to nie powinno byc problemu z zebatka w zakresie od 32 do 39 z
21-11-2017, 02:54:19
(21-11-2017 00:40:47)skinder napisał(a): [ -> ]Zębatkę można spokojnie zrobić na zamówienie lub przerobić jakąś istniejącą, bez przesady. Można zrobić gotowca na laserze, zachowując oryginalne kształty, wymiary i aby zmienić ilość zębów. Zębatka mniejsza o kilka zębów będzie lipnie wyglądać ? Rzeczywiście, będzie kolosalna różnica na poziomie 5 zębów ...
tak się składa że mam taki patent już zrobiony. poza tym jeśli kolega rusza z dwójki ze zrywem to cos podejrzewam że 5 zębów nie załatwi problemu. Pytanie czy nie lepiej przełożyć wału i cylindra do typowego 027, bo chyba szkoda nerw na ten silnik.
Były różne skrzynie. Pewien sklep internetowy wysyła takie ślepaki będąc święcie przekonanym że to części do typowego 027. dopiero przy założeniu okazuje się że taki wałek główny jest ciut krótszy i na większe łożysko. Być może autor ma jeszcze co innego, ale problemy były do przewidzenia.