Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet 50-T-1 elektronik 1981 by JGNZM
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
100 zł + coś około 150 zł lakier.
Dzięki koledzy Big Grin może do końca roku uda mi się go złożyć Wink
A no zielony groszek musi być wszędzie Big Grin
Gdzie w tej cenie malują
Tylko po znajomości Smile
Hahaha otóż toBig Grin Za proszek do swojego T1 zapłaciłem mniej więcej tyle, ile kolega tutaj za same materiały hehe

Powodzenia w pracach Wink
Dobrze że odnawiasz ładnie swoją T1 w oryginał, bo ja planuję (jak już znajdę czas) zrobić totalnie wieśniackie malowanie mocno dalekie od oryginału.

Więc będzie mniej szkoda Big Grin
Dobry Pegazie, a nasz panie daj mu wieczne spoczywanie [*]
A normalnie idzie coś Twojemu lakiernikowi zlecić?
Już nie, aktualnie mają zakaz roboty prywatnej.
Dzisiaj miałem z 3-4 godzinki wolnego to włożyłem na próbę silnik do ramy i dorobiłem około 3/4 instalacji wg mojego schematu, który jest dostępny tutaj:
klik
Jak na razie wszystko się zgadza.



Oczywiście wszystko później, jak będę wiedział, że długości kabli są na pewno ok, to włożę je w koszulki Wink

Nie podłączyłem masy do półki i silnika, bo zabrakło mi końcówek z otworem fi 6mm.

Klakson jak na razie na prąd zmienny, nie mam niestety innego. Ciekawi mnie, czy jedna cewka spali żarówkę z tyłu, ale teoretycznie nie, bo wg tego co liczyłem to cewka ma 4,8W, czyli akurat na marginesie błędu.

Wykorzystałem kostki z malucha, oczywiście nie licząc oryginalnych z zapłonu. Mam wciąż problem, gdzie umiejscowić cewkę WN i moduł. Tą drugą rzecz chciałem dać do schowka, ale kable z zapłonu są za krótkie i będzie podwójna robota. A cewkę myślałem, żeby zamontować jakoś pod zbiornik. Przypomnę, że ma tu być cewka od skutera.
Hej, dzisiaj męczyłem się cały dzień z zaplataniem i centrowaniem jednego koła, z takiego powodu, że robiłem to dopiero pierwszy raz Tongue za trzecim razem udało mi się prawidłowo zapleść koło i później było z górki. Wycentrowałem tak, że felga nie ma bicia na boki, jedynie delikatne góra-dół.
Taa z tym biciem góra- dół to dopiero jest zabawy żeby wycentrować.
Kaziq, przez to nie udało mi się tego za bardzo ruszyć, tzn zminimalizowałem to ale i tak występuje. Oby nie było tego czuć mocno podczas jazdy Tongue


Dzisiaj działo się dość dużo, a co to zobaczycie poniżej Wink
Przyszły dwie paczki. W jednej z nich była ramka i szkło licznika:

Wszystko w końcu ładnie wygląda. Dzięki szatek za link do sklepu, zdecydowanie lepiej to teraz wygląda.


Moduł miałem już wcześniej, ale dopiero dzisiaj miałem okazję go zamontować i podłączyć. Jest to tak na styk, bo schowek i tak już dociska kable...


Tu już widać całość. Kable w koszulkach obowiązkowo, musiałem stuningować schowek, czyli wyciąć otwory na kable, coś za coś.


Tu widać jak podłączyłem kostki zapłonu.


I dość fajnie dopasowana do ramy cewka zapłonowa, idealnie kształtem pasuje w wspornik zbiornika Tongue


Pomału do celu Big Grin


Tu magia Rometa, widocznie ma jakiś żyroskop, bo bez nóżki centralnej a stoi pionowo :F


Nie mogłem znaleźć dętek, gdzieś wyparowały...


Tłumik już pomalowany, jak na spray to wyszło całkiem przyzwoicie.


Oczywiście (joozek) tuleje rozwiercone rozwiertakiem nastawnym, lagi chodzą baja Heart

No i filmik na zakończenie, iskra może i słaba ale w pomieszczeniu jest bardzo jasno i telefon też nie jest w stanie tego tak ładnie nagrać.


Śledzę wątek i dość fajnie to wygląda. Też planuję do 019 zapłon z Charta plus dodatkowo jeszcze gaźnik Bing 1/14/208. Tyle tylko że do Motorynki. A co to za cewka, gdzie ją można kupić?
Podoba mi się, ale mam jedno wielkie ALE!!! Tą cewke to może warto pomyśleć i zamocować jakoś na obejme a nie opaske i moduł moduł i jeszcze raz moduł, czemu tu są kable luźno powpinane? nie lepiej zastosować coś takiego http://allegro.pl/zlacze-konektorowe-ele...92048.html
Odpinasz raz przypinasz i masz spokój Wink
Tylne amortyzatory psują całość.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Przekierowanie