26-11-2017, 17:08:55
26-11-2017, 23:20:54
Gdzie w tej cenie malują
27-11-2017, 01:00:05
Tylko po znajomości
27-11-2017, 09:43:39
Hahaha otóż to Za proszek do swojego T1 zapłaciłem mniej więcej tyle, ile kolega tutaj za same materiały hehe
Powodzenia w pracach
Powodzenia w pracach
27-11-2017, 15:46:57
Dobrze że odnawiasz ładnie swoją T1 w oryginał, bo ja planuję (jak już znajdę czas) zrobić totalnie wieśniackie malowanie mocno dalekie od oryginału.
Więc będzie mniej szkoda
Więc będzie mniej szkoda
27-11-2017, 19:12:40
Dobry Pegazie, a nasz panie daj mu wieczne spoczywanie [*]
27-11-2017, 20:02:13
A normalnie idzie coś Twojemu lakiernikowi zlecić?
27-11-2017, 21:25:57
Już nie, aktualnie mają zakaz roboty prywatnej.
02-12-2017, 23:44:42
Dzisiaj miałem z 3-4 godzinki wolnego to włożyłem na próbę silnik do ramy i dorobiłem około 3/4 instalacji wg mojego schematu, który jest dostępny tutaj:
klik
Jak na razie wszystko się zgadza.
Oczywiście wszystko później, jak będę wiedział, że długości kabli są na pewno ok, to włożę je w koszulki
Nie podłączyłem masy do półki i silnika, bo zabrakło mi końcówek z otworem fi 6mm.
Klakson jak na razie na prąd zmienny, nie mam niestety innego. Ciekawi mnie, czy jedna cewka spali żarówkę z tyłu, ale teoretycznie nie, bo wg tego co liczyłem to cewka ma 4,8W, czyli akurat na marginesie błędu.
Wykorzystałem kostki z malucha, oczywiście nie licząc oryginalnych z zapłonu. Mam wciąż problem, gdzie umiejscowić cewkę WN i moduł. Tą drugą rzecz chciałem dać do schowka, ale kable z zapłonu są za krótkie i będzie podwójna robota. A cewkę myślałem, żeby zamontować jakoś pod zbiornik. Przypomnę, że ma tu być cewka od skutera.
klik
Jak na razie wszystko się zgadza.
Oczywiście wszystko później, jak będę wiedział, że długości kabli są na pewno ok, to włożę je w koszulki
Nie podłączyłem masy do półki i silnika, bo zabrakło mi końcówek z otworem fi 6mm.
Klakson jak na razie na prąd zmienny, nie mam niestety innego. Ciekawi mnie, czy jedna cewka spali żarówkę z tyłu, ale teoretycznie nie, bo wg tego co liczyłem to cewka ma 4,8W, czyli akurat na marginesie błędu.
Wykorzystałem kostki z malucha, oczywiście nie licząc oryginalnych z zapłonu. Mam wciąż problem, gdzie umiejscowić cewkę WN i moduł. Tą drugą rzecz chciałem dać do schowka, ale kable z zapłonu są za krótkie i będzie podwójna robota. A cewkę myślałem, żeby zamontować jakoś pod zbiornik. Przypomnę, że ma tu być cewka od skutera.
28-12-2017, 00:21:59
28-12-2017, 10:35:57
Taa z tym biciem góra- dół to dopiero jest zabawy żeby wycentrować.
29-12-2017, 01:20:46
Kaziq, przez to nie udało mi się tego za bardzo ruszyć, tzn zminimalizowałem to ale i tak występuje. Oby nie było tego czuć mocno podczas jazdy
Dzisiaj działo się dość dużo, a co to zobaczycie poniżej
Przyszły dwie paczki. W jednej z nich była ramka i szkło licznika:
Wszystko w końcu ładnie wygląda. Dzięki szatek za link do sklepu, zdecydowanie lepiej to teraz wygląda.
Moduł miałem już wcześniej, ale dopiero dzisiaj miałem okazję go zamontować i podłączyć. Jest to tak na styk, bo schowek i tak już dociska kable...
Tu już widać całość. Kable w koszulkach obowiązkowo, musiałem stuningować schowek, czyli wyciąć otwory na kable, coś za coś.
Tu widać jak podłączyłem kostki zapłonu.
I dość fajnie dopasowana do ramy cewka zapłonowa, idealnie kształtem pasuje w wspornik zbiornika
Pomału do celu
Tu magia Rometa, widocznie ma jakiś żyroskop, bo bez nóżki centralnej a stoi pionowo
Nie mogłem znaleźć dętek, gdzieś wyparowały...
Tłumik już pomalowany, jak na spray to wyszło całkiem przyzwoicie.
Oczywiście (joozek) tuleje rozwiercone rozwiertakiem nastawnym, lagi chodzą baja
No i filmik na zakończenie, iskra może i słaba ale w pomieszczeniu jest bardzo jasno i telefon też nie jest w stanie tego tak ładnie nagrać.
Dzisiaj działo się dość dużo, a co to zobaczycie poniżej
Przyszły dwie paczki. W jednej z nich była ramka i szkło licznika:
Wszystko w końcu ładnie wygląda. Dzięki szatek za link do sklepu, zdecydowanie lepiej to teraz wygląda.
Moduł miałem już wcześniej, ale dopiero dzisiaj miałem okazję go zamontować i podłączyć. Jest to tak na styk, bo schowek i tak już dociska kable...
Tu już widać całość. Kable w koszulkach obowiązkowo, musiałem stuningować schowek, czyli wyciąć otwory na kable, coś za coś.
Tu widać jak podłączyłem kostki zapłonu.
I dość fajnie dopasowana do ramy cewka zapłonowa, idealnie kształtem pasuje w wspornik zbiornika
Pomału do celu
Tu magia Rometa, widocznie ma jakiś żyroskop, bo bez nóżki centralnej a stoi pionowo
Nie mogłem znaleźć dętek, gdzieś wyparowały...
Tłumik już pomalowany, jak na spray to wyszło całkiem przyzwoicie.
Oczywiście (joozek) tuleje rozwiercone rozwiertakiem nastawnym, lagi chodzą baja
No i filmik na zakończenie, iskra może i słaba ale w pomieszczeniu jest bardzo jasno i telefon też nie jest w stanie tego tak ładnie nagrać.
29-12-2017, 12:48:21
Śledzę wątek i dość fajnie to wygląda. Też planuję do 019 zapłon z Charta plus dodatkowo jeszcze gaźnik Bing 1/14/208. Tyle tylko że do Motorynki. A co to za cewka, gdzie ją można kupić?
29-12-2017, 13:52:44
Podoba mi się, ale mam jedno wielkie ALE!!! Tą cewke to może warto pomyśleć i zamocować jakoś na obejme a nie opaske i moduł moduł i jeszcze raz moduł, czemu tu są kable luźno powpinane? nie lepiej zastosować coś takiego http://allegro.pl/zlacze-konektorowe-ele...92048.html
Odpinasz raz przypinasz i masz spokój
Odpinasz raz przypinasz i masz spokój
29-12-2017, 14:48:26
Tylne amortyzatory psują całość.