13-07-2017, 11:21:52
23-07-2017, 19:22:59
Trochu się działo
T-1 skończył jako wersja rar, dlaczego to już się chyba domyśla każdy - malowanko. Przewiduję, że za dwa tygodnie lakier będzie naniesiony.
Od kolegi kupiłem ramę do T-1 z której wezmę kilka elementów typu uchwyt na baterie oraz amortyzatory, które (prawdopodobnie) wyślę do Joozka.
Od tego kolegi mam też 019 w częściach i tłumik, jutro przyjdzie kupiony niedawno 019 i zobaczymy co z niego będzie ale remont na pewno będzie zrobiony.
No i ogólnie mam 019 z pierwszej serii, tzn prawdopodobnie, bo jest stary typ automatu, koło zębate z oringiem oraz numer silnika oscylujący około 8000.
Pobawiłem się w domową galwanizację xD a tak na serio mam fajny sprej który ma w sobie 99% aluminium i daje bardzo ładne efekty.
T-1 skończył jako wersja rar, dlaczego to już się chyba domyśla każdy - malowanko. Przewiduję, że za dwa tygodnie lakier będzie naniesiony.
Od kolegi kupiłem ramę do T-1 z której wezmę kilka elementów typu uchwyt na baterie oraz amortyzatory, które (prawdopodobnie) wyślę do Joozka.
Od tego kolegi mam też 019 w częściach i tłumik, jutro przyjdzie kupiony niedawno 019 i zobaczymy co z niego będzie ale remont na pewno będzie zrobiony.
No i ogólnie mam 019 z pierwszej serii, tzn prawdopodobnie, bo jest stary typ automatu, koło zębate z oringiem oraz numer silnika oscylujący około 8000.
Pobawiłem się w domową galwanizację xD a tak na serio mam fajny sprej który ma w sobie 99% aluminium i daje bardzo ładne efekty.
23-07-2017, 19:35:46
No cóż nie umiejętne podejście do amortyzatorów (nieźle wyglądały), będzie skutkowało teraz zwiększonym nakładem finansowym
To tak ku przestrodze dla innych - rozebranie amortyzatorów do T1, to nie male piwo przed śniadaniem.
To tak ku przestrodze dla innych - rozebranie amortyzatorów do T1, to nie male piwo przed śniadaniem.
23-07-2017, 19:36:44
Pierwsze 019 miały koła przekładni stałej z otworami (oringi miały wszystkie)
Te części polecałbym Ci jednak dać do ocynku. Dużo nie zapłacisz, a efekt będzie znacznie trwalszy
joozek, ja też rozbierałem te amortyzatory bez użycia specjalnego przyrządu (co czasami nie jest mozliwe) i jakoś nic się nie uszkodziło
Te części polecałbym Ci jednak dać do ocynku. Dużo nie zapłacisz, a efekt będzie znacznie trwalszy
joozek, ja też rozbierałem te amortyzatory bez użycia specjalnego przyrządu (co czasami nie jest mozliwe) i jakoś nic się nie uszkodziło
23-07-2017, 19:47:19
(23-07-2017 19:36:44)Szatek napisał(a): [ -> ]joozek, ja też rozbierałem te amortyzatory bez użycia specjalnego przyrządu (co czasami nie jest mozliwe) i jakoś nic się nie uszkodziło
a zerwane gwinty aluminiowych główek dolnych
z tego co kojarzę szukałeś nowych.
23-07-2017, 19:54:50
A no tak Szukałem jednej, ale dlatego że ułamałem ucho przy jej odkręcaniu, bo było tak zapieczone
Co nie zmienia faktu, że można je rozebrać bez przyrzadu i uszkodzenia No ale wiadomo - łatwiej i ostrożniej z przyrządem
Co nie zmienia faktu, że można je rozebrać bez przyrzadu i uszkodzenia No ale wiadomo - łatwiej i ostrożniej z przyrządem
23-07-2017, 19:56:36
Dokładnie to samo zrobił nasz autor wątku.
Sorry, ale to tak ku przestrodze - dla potomnych.
Sorry, ale to tak ku przestrodze - dla potomnych.
23-07-2017, 20:05:20
No ale to mogło się też zdarzyć przy użyciu przyrządu...
Moja wina, bo nie podgrzałem wcześniej palnikiem gwintu
Moja wina, bo nie podgrzałem wcześniej palnikiem gwintu
23-07-2017, 20:42:36
Automat mam stary ale zobaczymy co przyjdzie w tym drugim silniku
A no panowie, młody jestem to uczę się na błędach tak samo jak z lagą w Charcie, ktokolwiek jeszcze pamięta nie wiem jak to rozwiążę ale coś wymyślę, całe szczęście gwint w szklance jest cały.
P. S. Miło być wzorem dla przyszłych pokoleń czego nie robić z aluminiowymi elementami
A no panowie, młody jestem to uczę się na błędach tak samo jak z lagą w Charcie, ktokolwiek jeszcze pamięta nie wiem jak to rozwiążę ale coś wymyślę, całe szczęście gwint w szklance jest cały.
P. S. Miło być wzorem dla przyszłych pokoleń czego nie robić z aluminiowymi elementami
23-07-2017, 20:50:06
Ale wiesz że tych amortyzatorów już nie złożysz bez przyrządu?
Które aluminiowe części masz na myśli?
Które aluminiowe części masz na myśli?
23-07-2017, 20:57:17
23-07-2017, 20:59:15
Fajny Romet, miałem podobnego 10 lat temu.
23-07-2017, 21:46:29
Ale ze mnie bystrzak
Ja myślałem, że to wyjęta tulejka gumowo-metalowa...
Ja myślałem, że to wyjęta tulejka gumowo-metalowa...
23-07-2017, 22:14:00
Fajny ogarek 019 nie było czasem na pedały? Montowane były w pegazach 710.
Kolega z WLKP widzę , a dokładnie jakie rejony?
Kolega z WLKP widzę , a dokładnie jakie rejony?
23-07-2017, 22:34:58
Ja jestem z okolic Dolska
Może znasz skoro ze Swarzędza, był tam taki wikariusz, Dawid, i teraz przyszedł do mojej parafii w Kunowie
Może znasz skoro ze Swarzędza, był tam taki wikariusz, Dawid, i teraz przyszedł do mojej parafii w Kunowie