23-02-2018, 21:34:53
23-02-2018, 23:05:11
No wiem, że za szybko ale jak wrzucę bieg (mimo że sprzęgło nie ciągnie) to spadają na prawidłowe.
Tłumik pomalowany szprejem z powodu braku właśnie tego lakiernika... Tak by poszedł od razu w proszek
Tłumik pomalowany szprejem z powodu braku właśnie tego lakiernika... Tak by poszedł od razu w proszek
23-02-2018, 23:48:09
JGNZM napisał(a):Tłumik pomalowany szprejemAle żaroodpornym? A pamiętasz chociaż nazwę, producenta czy coś? A to jest połysk czy półmat? Chociaż wygląda na połysk...
24-02-2018, 00:04:54
Zwykły szprej xD producenta nie pamiętam ale jutro mogę spojrzeć
24-02-2018, 15:03:38
JGNZM napisał(a):Zwykły szprej xDŁeee to niee Ciekawe czy Ci nie zlezie pod wpływem temperatury, ale jednak jakby trzymał to by było niezłe nie dość że tanio to do tego ładny połysk a nie mat, jak to bywa przy farbach żaroodpornych.
24-02-2018, 18:17:50
Tłumik Rometa nagrzewa się maksymalnie (z tego co pamiętam) do 60 stopni Celcjusza, a więc nawet akryl powinien wytrzymać.
24-02-2018, 18:24:42
W Charcie tłumik w proszku po dwóch latach zmatowiał bliżej kolanka :/ Ale ostatnio to wyczyściłem pastą polerską to teraz też powinno się udać
24-02-2018, 20:13:22
No 'Piśont Te-jydyn' fajny hehe , ogólnie fajnie sobie pyrka.
16-06-2018, 17:56:10
Po krótkim użytkowaniu tego motoroweru stwierdziłem, że jedyne co mu dobrze wychodzi to pokazanie się na zdjęcia xD
Nie, jest bezawaryjny (z tym zapłonem nie ma innej możliwości) ale prędkość tego to porażka. V-maks wg gps o 15 km/h mniejszy od Charta, bo miał 40km/h. Albo wina cylindra (almot, małe okna) albo "ten typ tak ma". Od dłuższego czasu wykorzystuję go tylko i wyłącznie w celu "po bułki do sklepu", bo do czego innego on się nie nadaje.
Jednak Chart i Jawka o wiele lepsze
Tak to wszystko jest ok, na razie nic przy nim nie grzebię, bo nie mam ochoty
Nie, jest bezawaryjny (z tym zapłonem nie ma innej możliwości) ale prędkość tego to porażka. V-maks wg gps o 15 km/h mniejszy od Charta, bo miał 40km/h. Albo wina cylindra (almot, małe okna) albo "ten typ tak ma". Od dłuższego czasu wykorzystuję go tylko i wyłącznie w celu "po bułki do sklepu", bo do czego innego on się nie nadaje.
Jednak Chart i Jawka o wiele lepsze
Tak to wszystko jest ok, na razie nic przy nim nie grzebię, bo nie mam ochoty
16-06-2018, 19:03:48
One tak mają. Bresio z tym swoim 019 to nie miał podejścia nawet do nieco zmęczonego silnika jawki Tyle co pod górkę miał lepiej, ale na prostej nie było porównania.
16-06-2018, 20:26:48
..."jedyne co mu dobrze wychodzi to pokazanie się na zdjęciach"
No coś w tym jest, musisz tylko uważać by się nie zgubił w tej zieleni
No coś w tym jest, musisz tylko uważać by się nie zgubił w tej zieleni
27-06-2018, 23:21:12
Z tego co pamiętam, ten Twój zmęczony silnik Jawki poległ w starciu z Komarem z S38 .
Co do prędkości. Jaki Ty tu masz gaźnik? Skoro 023 mając taki sam ostatni bieg jest w stanie rozbujać się do 45, to 019 tym bardziej powinien.
Co do prędkości. Jaki Ty tu masz gaźnik? Skoro 023 mając taki sam ostatni bieg jest w stanie rozbujać się do 45, to 019 tym bardziej powinien.
27-06-2018, 23:30:40
wyślij cylinder do Lagoona on na pewno poprawi almota, poszerzy, a jak będziesz chciał to i kanały podorabia
27-06-2018, 23:41:40
Gaźnik mam GM13, to pewnie wina cylindra i wału ale nie mam zamiaru tego robić, bo nie lubię tego silnika i nawet nie chce mi się w niego inwestować.
A po za tym to Jawkę na przyspieszenie nawet rower może wziąć, ale jak to się rozbuja, to Simsona da radę wyprzedzić
A po za tym to Jawkę na przyspieszenie nawet rower może wziąć, ale jak to się rozbuja, to Simsona da radę wyprzedzić
27-06-2018, 23:47:16
Trochę dziwne, mój 023 z cylindrem 019 i GM13F bujał się do 55 km/h (gps). Może zależy od stanu ogólnego silnika, stopnia zużycia układu tłokowo-korbowego. Pewnie po części od wagi jeźdźca.