Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Gaźnik k60b
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, czy opłaca się kupić gaźnik k60b do rometa pegaza 750?
Ile da to mniej więcej v maxa na +?
Słyszałem, że są jakieś problemy z regulacją?
Ja mam taki oto gaźnik Powiem ci tak mocy i prędkości zabardzo nie odczujesz zato będzie lepiej wkręcał na obroty .Co do regulacji to regulujesz po kolorze świecy(te gaźniki są bardzo czułe na zapłon)aha te współczesne gaźniki są chińskie i połowa z nich to bubel .Pamiętaj zakup k60 b to loteria mój kumpel trafił na bubel a mój jest OK.Aha jeszcze nie zapomnij o filtrze (stożek )FI 28 o ile się nie mylę.
Na jackmotors.pl powinny być dobre?
wszystkie są takie same robi je jedna firma na jack motors jest drogo na allegro są zestawy gaźnik+filter stożkowy za 55 zł ja kupiłem zestawik do sprzedamcy motocar czy multicar i chodzi dobrze
nie kupuj tego dziadostwa. po co ci lepsze wkręcanie na obroty na luzie skoro nie ma z tego mocy ani predkosci? od siebie dodam ze w niektórych silnikach np. 027 na tym gaźniku się dusi, szarpie i jazda jest niemozliwa. zaworek paliwa sklada się z bardzo cieniutkiej gumki która mięknie od benzyny i paliwo się wylewa, zarówno w ogarze 200 jak i 205 spadek mocy jest taki ze jazda w dwie osoby jest niemozliwa, nie mowiac już o problemach z uruchomieniem zimnego silnika po dluzszym postoju. lepiej sobie rozwierc gm12f na 14mm.
Zgadzam się z charpetem myślę że będzie dobry też gm 13f od 50 t1 ja mam duże doświadczenie z k60 b i nie polecam było z tym trochę zabawy ale chodzi rok
Ja również się nabrałem na ten gaźnik. Kupiłem na JackMotors i na ch*j się nadaje... nie da rady go ustawić.
zakrzes może ci się trafił bubel wiesz że połowa z nich to bubel z drugiej ręki .k60b to tylko te stare ruskie są dobre
Masz racje, ale tylko i wyłącznie stare produkcji rosyjskiej, orginał można poznać po tych oznaczeniach:
Ja niestety tych oznaczeń nie posiadam...
Na zdjęciu jest prawdziwa "karpatka" tylko ta stara produkcji radzieckiej zasługuje ode mnie na szacunek
(06-06-2017 10:46:00)zakrzes napisał(a): [ -> ]Masz racje, ale tylko i wyłącznie stare produkcji rosyjskiej, orginał można poznać po tych oznaczeniach:
Ja niestety tych oznaczeń nie posiadam...

miałem taki gaznik z tymi oznaczeniami. Kupiony jeszcze przez dziadka dawno temu. obroty maksymalne pod czas jazdy spadly nawet w ogarze 205 który akurat miał zalozony zapłon CDI z charta. Nawet oryginalny jest do kitu.
(05-06-2017 19:34:08)charper napisał(a): [ -> ]nie kupuj tego dziadostwa. po co ci lepsze wkręcanie na obroty na luzie skoro nie ma z tego mocy ani predkosci? od siebie dodam ze w niektórych silnikach np. 027 na tym gaźniku się dusi, szarpie i jazda jest niemozliwa. zaworek paliwa sklada się z bardzo cieniutkiej gumki która mięknie od benzyny i paliwo się wylewa, zarówno w ogarze 200 jak i 205 spadek mocy jest taki ze jazda w dwie osoby jest niemozliwa, nie mowiac już o problemach z uruchomieniem zimnego silnika po dluzszym postoju. lepiej sobie rozwierc gm12f na 14mm.

Czy tylko ja nie miałem problemów z k60b? (Radziecki nie china) Na zaworku żadnej gumki nie miałem, bo zgubiłem, starczyło tylko podregulować ten zaworek, spalanie zapewnia mniejsze deczko, ale mniejsze. W dezamecie poprawił kulturke silnika a w ogarze 200 pozwolił mieć wolne obroty.. :V Po dłuższym postoju 3 sekundy pompka, przesłonka i ma za drugim kopem odpalić.
Przekierowanie