Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Gaśnie po nagrzaniu
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam na wstępie chciałem przeprosić jeśli post umieściłem w złym dziale. Mam pewien problem z quadem 110 ( tak wiem to strona rometa ale myślę że pomożecie) mianowicie quad po rozgrzaniu około 15 minut jazdy zaczyna przerywać po czym gaśnie i nie można go odpalić dopiero jak wystygnie. Wszystko z paliwem gaźnikiem dobrze ładnie pali jeździ.. Dzisiaj kupię nowa świece i założę, zobaczymy. Może to być problem świecy? Czy może czegoś z iskrownikiem? ( quad nie jest na dotarciu) z góry dzięki
POMOŻE KTOŚ ?!?!?
Ewidentnie cos sie nagrzewa i pierniczy sprawe, ja bym wymienil caly zaplon, bo to on jest narazony najbardziej na nagrzanie
Zajrzałem dzisiaj do zapłonu jest tam iskrownik 6 cewkowy (to jest CDI ?) i cały zapłon razem z kołem wygląda jak nowy, nic nie jest przypalone ani zużyte po przeczyszczeniu quad dalej chodzi na wolnych obrotach jakąś minute po czym nagle gaśnie i nie można go zapalić.. Podczas jazdy gdy się rozgrzeje, gdy dam mu cały gaz zaczyna mulić, przerywać, szarpać i gaśnie. Świeca sucha lekko czarna ale to chyba nie tego wina. Co mu może być, może to być winna sprzęgła? czy może wymiana góry? proszę o pomoc.
może zanim wymienicie silnik to warto by było sprawdzić multimetrem cewki?
rafku to chyba handlarz. zaleca być może zbedna wymiane rzeczy na nowe.
PROSZĘ O KONKRETNE RADY !!! :/
ale Wojtek napisał konkretnie, więc w czym problem? nikt za ciebie tego nie zrobi
Ile cewka zasilajaca modul daje volt i ile ma Om? Ile impulsator ma Om? Pika?
Witam dalej quad nie chodzi.. Wymieniłem świece, cewkę zapłonową, moduł a cały iskrownik wygląda jak nowy to jego nie wymieniałem. Quad zimny pali z 1 ale po około 1 minucie gdy się rozgrzeje ( jest bardzo gorący) po dodaniu całego gazu zaczyna przerywać i gaśnie, próbuje odpalić kręci jakoś szybko, jakby nie miał kompresji. Odpalić się nie da dopiero gdy wystygnie i problem się powtarza.. Dodam jeszcze że z silnika wydobywają się jakieś stuki z głowicy i w okolicach sprzęgła. Co to może być? Chyba prościej bd oddać do mechanika.
Jest iskra po nagrzaniu ? Skoro robi się gorący to tłok się mocno rozszerza. To w ogóle na dotarciu jest ?
Iskre sprawdzę jak się nagrzeje ale raczej jest. Nie jest na dotarciu właśnie.. A może być to spowodowane zbyt mały luzem zaworowym? A jeśli po nagrzaniu nie ma iskry to co jest przyczyną?
Sprawdź luzy zaworowe, po nagrzaniu luz się kasuje i uchyla zawory co skutkuje utratą kompresji.
Przekierowanie