Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Silnik Romet 023 2 biegowy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,
Kupiłem Ogara z silnikiem 023 2b Ogar 205.
Ale mam pytanie a propo samego silnika gdyz zastanawiaja mnie 2 rzeczy.
1 To brak nr silnika nigdzie ich nie ma ani u gory tam gdzie powinny byc ani pod cylindrem ani nigdzie ani tez nie widac zeby ktos je tam zacieral czy cos tego typu silnik wyglada bardzo do rze jak niemal nowy. Wiec pytanie czy moglo sie zdarzyc ze fabrycznie nie nabili na niego nr ? Nr karterow sa i sa zgodne.

2 Rzecz jest taka ze, w karterze nad lancuchem tutaj gdzie lancuch wchodzi jest dziurka, z tego co wiem to tego typu silniki byly to 017 ze zmiana biegow w rece a ta dziurka byla na linke od biegow wlasnie ALE ten silnik wyglada na nie przerabiany wszystko oryginal i ladnie pasuje, widzialem kilka takich silnikow wlasnie po przerabianych to byl dramat tutaj wszystko ladnie wyglada - wiec czy wie ktos czy ta dziurka mogla byc w fabrycznmym 023 ?
1. Silnik pewnie złożony na nowym komplecie karterów. Były kiedyś dostępne do kupienia same nowe kartery i nie posiadały one właśnie numerów.

2. Jak wyżej, ktoś pewnie kupił fabrycznie nowe kartery, a że trafiły się do 017 to zrobił z nich 023, proste Tongue
Kur... no tak myslalem to ze nowe kartery to naprawde nic tylk oze szkoda ze od 017, niby nie da sie odroznic tego niemal ze jak oznaczenia nie ma ale dziurka jest:/ szkoda bo silnik naprawde profesjonalnie zlozny , musial bym kupic kartery od 023 ui przelozyc wszystko, ale chyba daruje sb to bo na prawde ladnie smigaSmile
Nie rozumiem w czym problem. Jakaś nic nie znacząca dziurka pretekstem do wymiany porządnych karterów? Ja rozumiem, że niektórzy dbają o szczegóły, ale no bez przesady.
hehe nie no bez jaj tam Smile dopiero co go kupilem bo chcialem tylko jego kupic ale musialem w pakiecie z 3 ogarami 200 ale kupilem bo mi sie spodobal a czemu...? bo zachowal sie w ladnym stanie oryginalnym( oryginalny lakier , ladne chromy, oryginalne linki w pancerzach, gumka ochronna na przewodu przy silniku, licznik instalacja naklejki oryginal no tylko ten silnik mnie zastanawial ale poki co nic nie bede ruszal zostaie jak jest a jak kiedys bede chcial to moze go wymienie na 023 zobaczymy poki co wszyst ko jest ok :)dzieki za info Smile
(09-05-2017 12:57:05)nofack napisał(a): [ -> ]hehe nie no bez jaj tam Smile dopiero co go kupilem bo chcialem tylko jego kupic ale musialem w pakiecie z 3 ogarami 200 ale kupilem bo mi sie spodobal a czemu...? bo zachowal sie w ladnym stanie oryginalnym( oryginalny lakier , ladne chromy, oryginalne linki w pancerzach, gumka ochronna na przewodu przy silniku, licznik instalacja naklejki oryginal no tylko ten silnik mnie zastanawial ale poki co nic nie bede ruszal zostaie jak jest a jak kiedys bede chcial to moze go wymienie na 023 zobaczymy poki co wszyst ko jest ok :)dzieki za info Smile

A tam przy automacie wodzik jest z dziurka czy nagwintowany juz? Ciekawi mnie czy ktos przerabiajac rozpolawial zeby wymienic wodzik, Bo w 017 byla dziurka i chcac przerobic to trzeba wodzik dac z gwintem. Chyba, ze siem yle to niech mnie ktos poprawi. Sam chce wsadzic w automat i nie wiem czy rozpolawiac czy jak Big Grin
Oki, wiesz co u mnie silnik na pewno byl rozpolawiany i remontowany widze nowy cylinder zmd w nim wal chyba nowka zaplon oryginalny jak nowy, automat rowniez jak nowka wiec mysle ze byl robiony od postaw, Co do tego wodzika to sprawdze Smile
Przekierowanie