09-05-2017, 08:53:20
Witam,
Kupiłem Ogara z silnikiem 023 2b Ogar 205.
Ale mam pytanie a propo samego silnika gdyz zastanawiaja mnie 2 rzeczy.
1 To brak nr silnika nigdzie ich nie ma ani u gory tam gdzie powinny byc ani pod cylindrem ani nigdzie ani tez nie widac zeby ktos je tam zacieral czy cos tego typu silnik wyglada bardzo do rze jak niemal nowy. Wiec pytanie czy moglo sie zdarzyc ze fabrycznie nie nabili na niego nr ? Nr karterow sa i sa zgodne.
2 Rzecz jest taka ze, w karterze nad lancuchem tutaj gdzie lancuch wchodzi jest dziurka, z tego co wiem to tego typu silniki byly to 017 ze zmiana biegow w rece a ta dziurka byla na linke od biegow wlasnie ALE ten silnik wyglada na nie przerabiany wszystko oryginal i ladnie pasuje, widzialem kilka takich silnikow wlasnie po przerabianych to byl dramat tutaj wszystko ladnie wyglada - wiec czy wie ktos czy ta dziurka mogla byc w fabrycznmym 023 ?
Kupiłem Ogara z silnikiem 023 2b Ogar 205.
Ale mam pytanie a propo samego silnika gdyz zastanawiaja mnie 2 rzeczy.
1 To brak nr silnika nigdzie ich nie ma ani u gory tam gdzie powinny byc ani pod cylindrem ani nigdzie ani tez nie widac zeby ktos je tam zacieral czy cos tego typu silnik wyglada bardzo do rze jak niemal nowy. Wiec pytanie czy moglo sie zdarzyc ze fabrycznie nie nabili na niego nr ? Nr karterow sa i sa zgodne.
2 Rzecz jest taka ze, w karterze nad lancuchem tutaj gdzie lancuch wchodzi jest dziurka, z tego co wiem to tego typu silniki byly to 017 ze zmiana biegow w rece a ta dziurka byla na linke od biegow wlasnie ALE ten silnik wyglada na nie przerabiany wszystko oryginal i ladnie pasuje, widzialem kilka takich silnikow wlasnie po przerabianych to byl dramat tutaj wszystko ladnie wyglada - wiec czy wie ktos czy ta dziurka mogla byc w fabrycznmym 023 ?