07-05-2017, 16:53:04
Witam!
Kupiłem ostatnio silnik, miał być w 100% sprawny, kompletny, wyciągnięty z jeżdżącego Charta, itp.
Prawda jednak okazała się inna.
Poprzedni właściciel usunął impulsator z iskrownika i założył w jego miejsce przerywacz na platynki. Mam utrudniony kontakt za sprzedającym.
Wiem że przewody z iskrownika trzeba wpiąć do cewki WN tylko czy da się to zrobić by silnik zagadał?
W załączeniu zdjęcia:
1- zdjęcie iskrownika z kołem magnesowym.
2- zdjęcie wtyczek i przewodów.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam: Łukasz
Kupiłem ostatnio silnik, miał być w 100% sprawny, kompletny, wyciągnięty z jeżdżącego Charta, itp.
Prawda jednak okazała się inna.
Poprzedni właściciel usunął impulsator z iskrownika i założył w jego miejsce przerywacz na platynki. Mam utrudniony kontakt za sprzedającym.
Wiem że przewody z iskrownika trzeba wpiąć do cewki WN tylko czy da się to zrobić by silnik zagadał?
W załączeniu zdjęcia:
1- zdjęcie iskrownika z kołem magnesowym.
2- zdjęcie wtyczek i przewodów.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam: Łukasz