Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: wsk 125 traci stopniowo moc
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Czesc
Mam problem konkretnie z wsk 125 silnik jest po remoncie zostaly wymienione :
Zregenerowany wal na korbowodzie dulles
Lozyska walu
Simeringi
Sprzeglo
Platynki
Kondensator
Tlok Alien ak 20
Pierscienie Alien
Lancuch sprzeglowy
Lancuch napedowy
Zebatki lancucha
Wsk na poczatku po remoncie miala
moc byla istna rakieta stopniowo
Zaczolem zauwazac ze traci po malu moc
Dzisiaj rano mialem problem z odpaleniem
Odpalila za ok 40 kopem
Prosze pomozcie ps.mieszanka 1 :30Sad
Docierałeś ją? bo jak nie to masz odpowiedź..
(07-05-2017 12:37:52)Odrestaurator napisał(a): [ -> ]Docierałeś ją? bo jak nie to masz odpowiedź..
oczywiscie ze ją docieralAlem
ktoś mi pomoze
Ja bym obstawił zapłon lub gaźnik - skoro ciężko odpala ,nic innego skoro jest po takim porządnym remoncie. Gaźnik czyściłeś ? Zapłon próbowałeś regulować ?
Tak czytam tą listę i nie widzę nic o szlifie ani wymianie cylindra. Robiłeś z nim coś? Bo jak sam tłok wymieniłeś to się nie dziw, że tak jest. Wieki temu podobny patent robiłem w Ogarze. Na nowym tłoku jeździł w miarę okej, ale do czasu. Potem był tylko coraz słabszy, aż w końcu na trójce ledwo jechał.
Ty, a tak w ogóle pisałeś już taki temat , i napisałeś że śmiga aż miło , teraz piszesz drugi raz , miałeś nagrać film
(07-05-2017 22:01:52)Simpepsi97 napisał(a): [ -> ]Ty, a tak w ogóle pisałeś już taki temat , i napisałeś że śmiga aż miło , teraz piszesz drugi raz , miałeś nagrać film
nie nagrywalem bo jezdzila i bylo dobze zaczely sie problemy to pisze

(07-05-2017 21:45:25)Quake96 napisał(a): [ -> ]Tak czytam tą listę i nie widzę nic o szlifie ani wymianie cylindra. Robiłeś z nim coś? Bo jak sam tłok wymieniłeś to się nie dziw, że tak jest. Wieki temu podobny patent robiłem w Ogarze. Na nowym tłoku jeździł w miarę okej, ale do czasu. Potem był tylko coraz słabszy, aż w końcu na trójce ledwo jechał.
Myslisz ze moze byc to, cylinder byl elegancki bez progu
(08-05-2017 19:53:26)verde 26 napisał(a): [ -> ]
(07-05-2017 22:01:52)Simpepsi97 napisał(a): [ -> ]Ty, a tak w ogóle pisałeś już taki temat , i napisałeś że śmiga aż miło , teraz piszesz drugi raz , miałeś nagrać film
nie nagrywalem bo jezdzila i bylo dobze zaczely sie problemy to pisze

(07-05-2017 21:45:25)Quake96 napisał(a): [ -> ]Tak czytam tą listę i nie widzę nic o szlifie ani wymianie cylindra. Robiłeś z nim coś? Bo jak sam tłok wymieniłeś to się nie dziw, że tak jest. Wieki temu podobny patent robiłem w Ogarze. Na nowym tłoku jeździł w miarę okej, ale do czasu. Potem był tylko coraz słabszy, aż w końcu na trójce ledwo jechał.
Myslisz ze moze byc to, cylinder byl elegancki bez progu

Pisałem ci w wcześniejszym temacie , że pod tłok anodowany , trzeba robić koniecznie szlif , bo ma grubszą powłokę i musi być odpowiedni luz montażowy.
Przeczysc kolanko wydechowe...
kolego tyle wsadziles kasy w ten silnik i bez szlifu no wez nie rób juz takiej biedy szlif pokolo 70 zł a tłok masz fajny wiec nie warto go meczyc Smile
(08-05-2017 21:07:49)gregorian2008 napisał(a): [ -> ]kolego tyle wsadziles kasy w ten silnik i bez szlifu no wez nie rób juz takiej biedy szlif pokolo 70 zł a tłok masz fajny wiec nie warto go meczyc Smile

masz namysli honowanie bo jak szlif to nowy tlok
(09-05-2017 16:42:44)verde 26 napisał(a): [ -> ]
(08-05-2017 21:07:49)gregorian2008 napisał(a): [ -> ]kolego tyle wsadziles kasy w ten silnik i bez szlifu no wez nie rób juz takiej biedy szlif pokolo 70 zł a tłok masz fajny wiec nie warto go meczyc Smile

masz namysli honowanie bo jak szlif to nowy tlok

szlif to szlif a honowanie to honowanie
szlif robisz glownie po to aby zniwelowac rysy i zly stan cylinder+powiekszasz deko moc...
honowanie robi sie po szlifie, a no po to aby mieszanka sie lepiej osadzala na gladzi cylindra... robiles remont i nie wiesz podstawowych rzeczy?
(09-05-2017 16:49:47)mlody191 napisał(a): [ -> ]
(09-05-2017 16:42:44)verde 26 napisał(a): [ -> ]
(08-05-2017 21:07:49)gregorian2008 napisał(a): [ -> ]kolego tyle wsadziles kasy w ten silnik i bez szlifu no wez nie rób juz takiej biedy szlif pokolo 70 zł a tłok masz fajny wiec nie warto go meczyc Smile

masz namysli honowanie bo jak szlif to nowy tlok

(...) a no po to aby mieszanka sie lepiej osadzala na gladzi cylindra... robiles remont i nie wiesz podstawowych rzeczy?

Huh:F
(09-05-2017 16:49:47)mlody191 napisał(a): [ -> ]
(09-05-2017 16:42:44)verde 26 napisał(a): [ -> ]
(08-05-2017 21:07:49)gregorian2008 napisał(a): [ -> ]kolego tyle wsadziles kasy w ten silnik i bez szlifu no wez nie rób juz takiej biedy szlif pokolo 70 zł a tłok masz fajny wiec nie warto go meczyc Smile

masz namysli honowanie bo jak szlif to nowy tlok

szlif to szlif a honowanie to honowanie
szlif robisz glownie po to aby zniwelowac rysy i zly stan cylinder+powiekszasz deko moc...
honowanie robi sie po szlifie, a no po to aby mieszanka sie lepiej osadzala na gladzi cylindra... robiles remont i nie wiesz podstawowych rzeczy?
ja jestem początkującym remont w wsk to smiesznie prpsta sprawa kazdy sobie poradzi.PS dzisiaj jak bylem na przejażdzce to zauwazylem ze jak wsk spuszczam z nurzek to automatycznie gasnie jak chwile poatoi na otwartym kraniku to trudno pali ,maze jom zalewa
Przekierowanie