Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 200 nie reaguje na regulacje poziomu paliwa
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam. Tak jak w temacie ogar nie reaguje praktycznie wcale na regulacje paliwa. Oraz na rezerwie go zalewa a na normalnej pozycji brakuje mu paliwa. Wymienione zostały następujące częsci : Kranik (Nowy), Zmieniany był gaźnik oraz gotowany, wężyk nie zapchany, filtr nie zapchany a nawet go wywalilem i dałem "pończochę" Big Grin Heheh Big Grin Ogar normalnie odpala iskra jest jak byk. Nie wiem o co chodzi Big Grin Pisać jak macie jakieś propozycję co by mogło tu sprawiać problem. Pozdrawiam z góry dzieki za każdą wypowiedz.
Podobny problem już był :-)
Zobacz tutaj:

http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=8416
Wpadnę zobaczę.

Ech nic mi ten temat nie pomógł niestety :/
Ewentualnie simering od strony zapłonu ,może łapie lewe powietrze , spróbuj wymienić
Nie nie to na bank nie simmer Smile
wymień filtr powietrza albo na próbę zdejmij gumę z gaźnika
Filtr mam nowy ale wczoraj go wywalilem calkowicie. Tzn ten wklad wywalilem zpuszki.
Odkręć tłumik od cylindra i zobacz czy w ogóle coś to da (powinno coś to dać np.przyrost mocy :F, jeśli coś to dało to tłumik może pierdzielić) , jeśli nie to zobacz czy nie masz luzu na wale (nie wyrobione są może gniazda od łożysk w karterach lub ogólnie łożyska są do wymiany, ja w ogarze 205 mam taki przypadek xd) lub sprawdź czy nic przy zapłonie się nie trze. Ja z tym silnikiem do czynienia nie miałem, ale może akurat mała rzecz się pierdzieli (jak nie pie###li :F ), może akurat pomogę Smile. Jeśli nie to proszę nie pisać ''hejtów'' na mój temat, ja z tym silnikiem nigdy do czynienia nie miałem.
Nie miałeś do czynienia to nie próbuj pomagać bo wypisałes bzdury Big Grin dlaczego wywaliłes filtr powietrza...? Coś masz nie tak napewno z tych rzeczy które wymieniasz że są ok. Myślę że nie umiesz dobrze wyregulowac poziomu paliwa w gaźniku, bo generalnie paliwo z kranika powinno płynąć tak samo na rezerwie jak i na pozycji otwartej, to nie ma prawa mieć wpływu. Podegnij delikatnie blaszke kopułki pływaka w dół skoro Ci go zalewa i testuj aż będzie ok.

Dysze masz powkrecane do końca? Mają być dokręcone. Pływak szczelny? Nie jest możliwe żeby nie reagował na zmianę poziomu paliwa. Iglica na środkowy rowek i ogólnie tak jak mówiłem reguluj poziom paliwa blaszka na kopułce pływaka
Kurcze ogarem jeździłem spooory czas. a dopiero przed zimą zaczął coś świrować ale tego nie naprawiałem a teraz sezon to chce cos poradzic no i co no. Umie wyregulowac poziom paliwa u uwierz tyle co probowalem to bys nie zliczył. Filtr doo testów wiesz wywaliłem Big Grin Też nie wiem o co chodzi własnie z tym kranikiem. Chyba ze kranik dupniety. Niby nowy ale kto wie..

Temat do zamknięcia. Nie mam sił już z tym. Zmieniam gaźnik najprawdopodobniej na polski. rometowski.

Temat do zamknięcia. Nie mam sił już z tym. Zmieniam gaźnik najprawdopodobniej na polski. rometowski.
Tydzień temu miałem podobny przypadek z wską po dłuższej jeździe , silnik wchodził na wysokie obroty i nie spadały , po odpaleniu zalewało go , obstawiałem 2 rzeczy - gaźnik lub simering , po wyczyszczeniu gaźnika to samo , wymieniłem simer chodzi idealnie. Ja na twoim miejscu zmienił bym simering
(14-04-2017 13:03:24)Romeciarz552 napisał(a): [ -> ]Wymienione zostały następujące częsci : Kranik (Nowy), Zmieniany był gaźnik oraz gotowany,

Masz przyczynę.
Przekierowanie