11-04-2017, 12:00:33
11-04-2017, 12:00:33
11-04-2017, 12:38:31
Ma być ciasno, zdejmij koło odbiorcze i zweryfikuj, czy luz ma łożysko, czy już bieżnia w karterze.
11-04-2017, 14:27:38
Na 100% gniazdo w karterze kleknięte. Jak zewnetrzna bieznia lozyska sie nie obraca to bym mial to w d..
Wystarczy zmierzyc mniej wiecej luz pomiedzy lozyskiem a segerem i zastosowac podkladke p takiej grubosci, zalozyc ją na walek z nowym lozyskiem i tyle
Wystarczy zmierzyc mniej wiecej luz pomiedzy lozyskiem a segerem i zastosowac podkladke p takiej grubosci, zalozyc ją na walek z nowym lozyskiem i tyle
11-04-2017, 15:22:49
Siadło łożysko, zaraz siądzie bieżnia o ile już nie siadła i wtedy będzie problem. o wiele większy. Danie podkładki pogorszy sprawę, bo wtedy skrzynia i łożysko wałka zdawczego będzie się szybciej wyrabiało. Jeżeli łożysko na bieżni ma niewielki luz, wymienić łożysko i dać klej do pasowań cylindrycznych. Można te łożysko zmienić bez rozpoławiania silnika.
11-04-2017, 15:55:53
No nie wiem, ja tam mam znielowane luzy w 023 od skrzyni do wału podkładkami latam od remomtu 3 sezon bez żadnych napraw itp
No bo co sie moze stac jak nie ma luzu osiowego, wszystko jest sztywnie skrecone? Nie ogarniam
No bo co sie moze stac jak nie ma luzu osiowego, wszystko jest sztywnie skrecone? Nie ogarniam
11-04-2017, 18:39:23
Dziwna sprawa, bo łożysko wchodzi ciasno, trzeba nabijać, ale w pewnym momencie po prostu się ślizga, a czasami zostaje. Jutro kupię nowe łożysko i zobaczę czy to było powodem tego luzu.