to żeś pan podwyższył poprzeczkę.
jak ja mam teraz tobie dorównać?
Jak dla mnie, to trochę za dużo tego chromu. Zębatkę przednią też chromowałeś?
Polecam nakrętki motylkowe do przyrządu do ściskania sprężyny amortyzatora - będzie łatwiej nimi skręcać niż kluczem
"Przednia" zębatka to ocynk galwaniczny - niestety moja zębatka była nowa, ale zardzewiała.
Do kręcenia, użyję klucze oczkowe z grzechotką
Dziś zamiast skręcania było spawanie i szlifowanie
Można powiedzieć, że prace dobiegły do końca. Po świętach wszystko pójdzie do piachu, a potem malowanie na czarny połysk - oczywiście u Grzegorza
O nie, nie, nie ... jeszcze został zbiornik
no ale on ma być żółty
Dziś tylko zdjęcia spawanego ogranicznika stopki centralnej i jej rurki. Na zdjęciach widać jak ma się układać przy otwarciu i złożeniu. Przy okazji widać, ze rurka i jej oś, ustala stopkę tak, by pletwa odbojni-ka gumowego ustawiała się dokładnie nad nim. Jeśli więc zostawiłbym wyrobioną, to podczas składania / rozkładania, szybko zniszczy się odbój gumowy. Warto więc ją wymienić, bo to niewiele roboty
Jeśli macie pytania, śmiało, proszę pytać
ZAPRASZAM do pytań i komentarzy.
Dobrze wiedzieć ze cos bede robil a wracajac do czarnego połysku to skorupe lampy mam chromy niestety remont maja ale.postarają sie jakos to zrobić. Cos ci podesle ciekawego z chromem proszkowym. A romecik robi sie super landrynka to ral 1023
T1 zapowiada sie ciekawie, jak zawsze wszystko z aptekarską dokładnością. Czekam na dalsze efekty prac. Pozdrawiam
Czyli przynajmniej rama jak rozumiem będzie w proszku?
Pozostałe romety są pomalowane pistoletem ta?
Dzięki za te zdjęcia ogranicznika stopki centralnej! W końcu wiem jak mam to porzeźbić w Polówce.
Mateuszu to jest przetarcie od łańcucha
żaden przewód w peszlu tam nie pójdzie
Już nie ma śladu po tym ubytku, otworze, zaspawany
Tobie również życzę miłych, spokojnych i rodzinnych świat.
Tak, rama i elementy czarne, będą w w lakierze proszkowym RAL 9005 połysk.
Już gdzieś to pisałem, Grzegorza magicy robią to bdb, niemal jak akryl - polecam.
Elementy żółte będą malowane tradycyjnie, akrylem
A dziś dokończyłem rejestrację 50-T-1. Białą tabliczkę już ma
aha ... tak, faktycznie, masz rację
tą drogą pójdzie instalacja do lampy tylnej, a dalej przez gumową przelotkę w błotniku.
Do tej pory we wszystkich Komarach taj ją prowadziłem, ta szczelina to standard, w tym przypadku jest faktycznie, nieco szersza.
amortyzatory wyszly super
no niestety nie tylko Tobie źródełko wysycha
a moze chcesz kupic rame ladna i kilka elementów do 50-T-1 bo bez przypadek kilka posiadam
Ty mi lepiej napisz czy moja dotarła
Dotarla dlatego sie smieje ze mam na sprzedaz