Witam
Silnik w komarku jak sie nagrzeje to trochę dzwoni
Cylinder nowy z epoki tłok almot
Dziś zajrzałem do cylindra pierścienie całe ale zauważyłem na tłoku przetarcia
Wał mam nowy łożysko igiełkowe i sworzeń
Co zaobserwowałem już przy składaniu silnika sworzeń mogę wsunąć palcami
Czy tak ma być ? Z kad wzięły sie przetarcia
Dzięki
Jak chodził tłok w cylindrze przy składaniu? Bo wkładanie tłoka i cylindra z dwóch różnych źródeł to loteria. Powinno się robić szlif pod tłok z zachowaniem odpowiedniego luzu lub ewentualnie dobierać według grupy selekcyjnej. Jak dokupiłeś później tłok to wystarczy że jedna i druga część będą miały parę setnych odchyłu od nominału i już będzie problem.
Wiesz co jak zakładałem tłok z pierścieniami w cylinder to jakoś tak lekko mi to wchodziło
Cylinder noweczka 38 mm i pod ten wymiar zakupiłem tłok i pierścienie almot
Wcześniej zainstalowałem same pierścienie aby zobaczyć jak sie zamykają przerwa była ok 2 setki
Zajrzałeś do cylindra przez wydech i były widoczne ryski na tłoku? Może to oznaczać zbyt wysoką temperaturę spalania mieszanki lub zbyt długie spalanie mieszanki. Jaki i w jakich proporcjach olej stosujesz? Na jaki kolor wypala Ci świecę?
Zdemontowalem cały cylinder i 1/4 tłoka po całej jego długości jest zmatowana jak by papierkiem 1000 przetarł jak by tarło w cylindrze
może i się dociera, a jak tam z cylindrem?
Cylinder kolego jest nowy z epoki nie widac śladów zarysowań miejscami swieci sie jak psu jajca widać ze sie dociera
Co zauważyłem jeszcze to przy kanale wylotowym robi sie taka ostra krawędź