03-03-2017, 00:20:58
Witam
Jak już wcześniej pisałem przy podobnym temacie komar 2350 silnik 003
Zastanawiam sie jakie sa objawy kiedy pęknie pierścień
Nowy tłok cylinder pierścienie po zainstalowaniu wszystkiego kiedy kręciłem ręka magneto był wyczuwalny opór kompresji
W tej chwili tego nie ma swobodnie kręcę jak bym świece wykręcił i pluje mi chyba olejem przy wydechu brak mocy 2 bieg
Wcześniej forumowicze stawiali na przerywacz
Czy jest w ogóle możliwe ze pierścień pęknie kiedy jest dobrze założony ?
Miał ktoś podobny problem ?
Jak już wcześniej pisałem przy podobnym temacie komar 2350 silnik 003
Zastanawiam sie jakie sa objawy kiedy pęknie pierścień
Nowy tłok cylinder pierścienie po zainstalowaniu wszystkiego kiedy kręciłem ręka magneto był wyczuwalny opór kompresji
W tej chwili tego nie ma swobodnie kręcę jak bym świece wykręcił i pluje mi chyba olejem przy wydechu brak mocy 2 bieg
Wcześniej forumowicze stawiali na przerywacz
Czy jest w ogóle możliwe ze pierścień pęknie kiedy jest dobrze założony ?
Miał ktoś podobny problem ?