Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Brak mocy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam wszystkich
Komar 2350 silnik 003
Przeprowadziłem remont silnika ti.
Nowy wał łożyska simeringi tłok Almot nowy (cylinder głowica aparat zapłonowy gaźnik oryginalne z epoki nigdy nie używane gaźnik z plomba był )
Silnik odpala pięknie wchodzi na obroty zapłon ustawiony 3mm przed gmp
Problem dzieje sie w momencie wrzucania na drugi bieg nie ma mocy
Zauważyłem ze nowa świeca jest czarna i okopcona a w okolicach kolanka łączącego cylinder pluje chyba nieprzepalona benzyna w każdym razie jest to czarne oleiste
Silnik był skręcanych na uszczelkę papierowa oraz silikon
Iglice ustawiona mam na środkowym rowku
Wszystko było myte
Proszę o pomoc
Zaraz ktoś pewnie zacznie pluć jadem, że tłok gówniany, bo almot sratatata...

Jak na moje wygląda mi to na zapłon. Źle ustawiony może nie przepalać mieszanki jak należy i stąd również brak mocy. Popróbowałbym trochę zmienić wyprzedzenie i eksperymentalnie sprawdzić czy coś to da Smile
według mnie problem tkwi w platynkach-zaduża przerwa, albo źle ustawiony zapłon
Zapłon, źle ustawiony Smile
Coś czuje że zapłon tu dużo nie da , bo po remoncie i tak powinien mieć siłe na 2 biegu , ja próbował bym regulować gaźnik
Zapłon ustawiałem 3 mm przed gmp wiec wydaje mi sie ze jest ok
A jeśli chodzi o rozwarcie platynek to jaka jest prawidłowa przerwa na pełnym rozwarciu ?
Prawidłowo to 0,2-0,5 mm (zależnie od silnika) Mi też się wydaje że to platyny Smile
Dzięki panowie jutro sprawdzę te platyny bo szczerze mówiąc nie patrzyłem jak mocno sie rozwierają
A tak na marginesie to owa szczelinę ustawiam już na kowadełku tylko prawda?
Zobacz ogólnie cały zapłon, bo ja miałem taki sam przypadek, silnik po remoncie a tu ledwo ciągnie na ,,dwójce" Smile. Mi ogólnie magneto/koło magnetyczne tarło o wszystkie cewki, jak ustawiliśmy z tatą te cewki to tata się przejechał i mówi że mała różnica jest, ale nie za duża. Tata zauważył że jeszcze kondensator jest luźny, no to jak tata dokręcił to od razu była duża różnica. Teraz to spokojnie 50-55 km/h Big Grin. Więc dobrze sprawdź zapłon czy wszystko jest po dokręcane i czy magneto/koło magnetyczne nie trze o cewki Wink. Pozdrawiam Big Grin.
Witam ponownie
Dziś odkręciłem magneto i okazało sie ze przebicie jest na jednym z kabli założyłem opaskę termokurczliwa i gitara. Chwile pochodził pięknie i zdech nowa świeca odmówiła współpracy f 95 iskra . W związku z tym ze w angli iskry nie znajdę kupiłem ngk i pryka dobrze
Martwi mnie tylko ten olej z wydechu zdjąłem cylinder pierścienie całe
Wymieniłem simering od strony sprzęgła dla pewności
Zastanawiam sie jeszcze nad mieszanka oleju stosuje Castrola bo tu nie ma takich jak w pl
Z tego co pamiętam wlalem 1:25 tak jak kazali przy docieraniu może za dużo ?
Iglice mam na środkowym rowku może trzeba zmienić ?
1:25 przy docieraniu to raczej dotyczy mixola, którego jakość pozostawia wiele do życzenia, chociaż ja osobiście mieszankę 1:25 bym przez pierwsze 50km robił.

a tak to 1:33 i tyle
Trochę za dużo tego oleju nalałeś.
Jak świeca czarna to dał bym iglicę na dół.
Wez pod uwage ze swieca sie wybarwi dopiero bo kilkudziesieciu minutach normalnej eksploatacji.
Przekierowanie