Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: gaźnik K60B POMOCYYY
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Siemandero!

[wstęp - dla niecierpliwych sedno sprawy nieco niżej]
Mam simsona s50 z tym starym silnikiem. Co jakiś czas rozregulowywał się w nim gaźnik a co jakiś czas zapłon. Po paru latach kumulacja rozregulowań osiągnęła swoje apogeum (właśnie wtedy gdy miałem jechać na poprawiny po ślubie przyjaciela). Z racji że w żaden sposób nie byłem w stanie już dojść do ładu co RZECZYWIŚCIE jest nie tak i od czego mam zacząć, a ponadto już miałem dosyć copółrocznego unieruchamiania sima na kolejne pół roku grzebania wywaliłem z niego cały stary zapłon i zamieniłem go na elektronika, a gaźnik zamieniłem na ruski K60B (co teraz oceniam jako błąd ale już kupiony więc chcę coś z nim zrobić).
Zapłon regulowałem z lampą stroboskopową i jest dobrze wyregulowany. Mimo to moto nie odpala. I pewnie wszystko wina tego ruskiego gaźnika.

[sedno sprawy]
Regulowałem go na rozmaite sposoby (blaszką pływaka, śrubkami) i albo leje się z niego jak z kranu a świeca jest cała mokra, albo nie idzie go przelać i świeca jest sucha. Tak czy siak nie odpala (nawet na zapych). Zdarzało mu się pyrknąć, ale bardzo sporadycznie i nic z tego nie było.
Proszę poradźcie mi co z tym ruskim dziwadłem wyczynić bo już nie mam siły nawet rozkminiać.
Wywalić i włożyć gaźnik od sima, polecam 16n1-11
Ja natomiast polecam gaźnik Bing 16n3-4 . Dwa lata bez regulacji, w dodatku jak odpalaliśmy u poprzedniego właściciela po dłuuugim postoju załapał za 2 razem... lato, zima i nic się nie dzieje. -10 i odpala za drugim.
16n1-11 też często polecane. Wybór należy do Ciebie.
Jeszcze tylko kwestia różnicy cenowej
miałem już dwa BVFy: 16n1-8 miałem i co pół roku do regulacji (a od 16n1-11 niczym się przktycznie nie różni), 16n3-4 kupiłem chińską podrubę to wgle się na tym jeździć nie da (na pewno bing lepszy ale dla mnie za drogi), no a teraz mam tego ruska. Jak już mam to bym go popróbował chociaż usprawnić (bo oryginał cccp więc jakoś to powinno się dać zrobić)...
Wywal to ścierwo na złom. Ja też zakupiłem bo mi znajomy polecił, podobno ogar 205 kiedyś chodził bardzo dobrze na tym gaźniku i wykręcał 55km/h. Może i prawda, ale na orginalnym CCCP. Moj Ogarek 205 nie trawi tego gaźnika. Kupiłem podrube i kasa w błoto. Ogar na nim nie trzyma wolnych obrotów. Najlepiej wstawić orginalny gaznik pod ten silnik i bedziesz miał spokój.
już wiem że to świerwo i na wywalenie się psychicznie już szykuję, no ale musi być jakiś sposób żeby on chociaż pozwolił odpalić c'nie?
Hmm... a spróbuj zatkać dolot powietrza jak kopiesz (najlepiej palcami) tak aby została mała szczelina.
dobra witam po przerwie - więc już się w to ścierwo nie bawię, tylko robię taki patent: https://youtu.be/b2BbIpe-ClM
A czy nie możesz normalnie założyć gaźnika jak w simsonie należy.
nie. Wink mam już dość gaźników pływakowych Wink
Przekierowanie