31-01-2017, 21:40:51
31-01-2017, 22:50:29
To jest almot, nie można się spodziewać niczego dobrego. Standardowo słabej jakości żeliwo tulei i pierścieni, same pierścienie starczają na około 4000 km. Okna tulei nie sfazowane, mogą powodować dzwonienie. Nie miałem akurat tego cylindra w rękach, ale przy innych zdarzało się że okna były poprzesuwane wzglądem cylindra zmd i niezgrane z kanałami. Do tego sprzedawca dodaje do zestawu złe zabezpieczenia sworznia. Segery nie są wykonane ze stali sprężynowej, dlatego nie siedzą dobrze w swoim miejscu. Pół roku temu naprawiałem silnik w którym taki seger siedzący luźno wypracował rowek w tłoku do momentu w którym mógł swobodnie wylecieć, następnie przeciął 3 pierścienie, zrobił bruzdę w tłoku i cylindrze i rozpadł sie na kawałki które potem wytrząsałem w wydechu. Same pierścienie poblokowały się w oknach i silnik stanął w miejscu razem z tylnym kołem przy ponad 50km/h na liczniku. Lepiej dokupić zabezpieczenia z drutu ze stali sprężynowej.