Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Remonty silników, szkiełkowanie, regulacje, ściągacze.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Cześć.
Prowadzę usługę kompleksowych remontów silników do motorowerów oraz motocykli zabytkowych. Przy remoncie silnika mogę go na życzenie wyszkiełkować.
Remonty przeprowadzam kompleksowo i zgodnie ze sztuką motoryzacyjną. W branży siedzę już od przeszło 6 lat, gdzie głównie zajmuję się remontami silników. Z racji tak dużego stażu, posiadam kompleksowy sprzęt do regeneracji oraz regulacji silników.
Przyjmę również zlecenia na naprawę silników z większych motocykli zabytkowych oraz nietypowych silników do pojazdów jeżdżących, a także stacjonarnych.
Na zamówienie mogę dorobić ściągacze oraz stojaki do większości zabytkowych silników. Przeprowadzam również porting cylindrów silników dwusuwowych, doradzam w większości spraw związanych z przeróbką silnika i oczywiście, wykonuję większosć przeróbek we własnym zakresie.
Czas oczekiwania na silnik- od jednego dnia do 10 dni roboczych. Na stanie posiadam również silniki już wyremontowane i gotowe do założenia, więc jeśli komuś zależy na czasie, przyjmę w rozliczeniu silnik, wysyłając swój.
Przykładowe ceny:
-szlif cylindra od 45zł,
-szkiełkowanie silnika od 70zł,
-remont silnika (cena za samą usługę) od 140zł.
-lakierowanie proszkowe jednego elementu 20-30zł,
-porting cylindra od 50zł.
Kontakt preferowany telefonicznie (w godzinach 8-20) 725200432 lub przez PW. Część z moich prac można obejrzeć pod linkiem- bikepics.com/members/plusminus/ .
Pozdrawiam, Iwo.
https://www.facebook.com/RetroPlusIwoTypek/
Zapraszam do obserwowania strony.
Rabat dla użytkowników tego forum 10%!
Wystawiam rachunki.
Zakres prac:
-Mycie ultradźwiękami,
-Remonty silników,
-Dorabianie części do silników, toczenie, frezowanie.
-Szkiełkowanie,
-Cynkowanie i malowanie proszkowe,
-Diagnostyka silników i profesjonalna regulacja gaźników świecą colortune,
Oraz wiele innych związanych z tym prac.
Jaki koszt szkielkowania bębnów
Witam!
Szkiełkowanie bębnów rometa 30zł- sztuka.
Szkielkowanie jest u mnie nadal dostępne. Ci co mają facebooka, zapraszam do polubienia i śledzenia mojego fanpage. Ci, co nie mają, wrzucam przykładowe zdjęcie silników po szkiełkowaniu.
Witam!
Na początek może mały filmik dla uczących się użytkowników.
https://www.youtube.com/watch?v=8WsxE8PPF9E

Od pewnego czasu zajmuję się również regeneracją wałów. Cena usługi regeneracji wału do 223 to 90zł
https://www.youtube.com/watch?v=6cooWZtwtSY
Nie polecam.
W ogóle to sugeruje wyrzucić temat szkoda żeby się ktoś naciął i psuć renomę forum,ale niech wyższość zadecyduje co z tym zrobić.
Wysłałem gościowi części do ocynkowania dnia 18.05.2017r po dość długim czasie 13.06.2017 otrzymałem odpowiedź że graty nie zostały po ocynkowane zakład jednak usługi nie wykonał i takie tam,w ramach rekompensaty mam mieć zwrócony koszt wysyłki, oczywiście przelewu mimo podania nr konta do tej pory nie widzę,ale mi już o te pieniądze nie chodzi,cieszę się że otrzymałem części z powrotem choć naprawdę w to wątpiłem. Przy odsyłce również pod górkę koniec z końcem paczkę otrzymałem 22.06.2017 po drodze wysyłanie nie poprawnego nr potwierdzenia z poczty późną porą wszystko po to żeby grać na czas i w końcu nadać paczkę wbrew wcześniejszym zapewnieniom,wykonywanie telefonów po kilka razy ale tylko od mojej strony no mógł bym taj pisać w nieskończoność,oczywiście wszystko mam udokumentowane.
Straciłem czas,pieniądze i kupę nerwów nie polecam takich sytuacji nikomu.
Pozdro
Z racji, że ostatnio zająłem się w większej części pracami nad toczeniem i frezowaniem, to są również u mnie dostępne takie rzeczy, jak naprawa gniazd łożysk w karterach, podkowy i wiele innych. Wink



Pora na małą aktualizację po delikatnych zmianach.
Centrowanie kół jak najbardziej na tak.

Od kilku tygodni wystartowałem ze spawaniem aluminium, więc pęknięcia karterów, dekli, uszczerbienia powierzchni też nie są mi przeszkodą.
Dodatkowo możliwość dotoczenia na wymiar tulejek ślizgowych z brązu (ba101)

I jeszczedla tych co nie śledzą mojego fejsowego fanpejdża- trochę zmieniłem się przy szkiełkowaniu.

A na koniec, rzecz o którą pytało mnie się wielu- ściągacze.
Na początek wykonałem po jednym ściągaczu dla silników S38, 023/019/017, 027 oraz do 223. Ściągacze zostały ocynkowane. Grubość blachy 4mm, gwinty śrub napierających- m10.

Planujesz uniwersalny 023/S38? Silniki dość podobne, trzeba by tylko porównać odległość między śrubami napierającymi, a myślę, że akurat między tymi dwoma będzie podobna. Wtedy wymagałyby nawiercenia większej ilości otworów, ale poza tym jaka to oszczędność materiału :F
Póki co wykonałem te ściągacze na próbę. Sam używam uniwersalnego ściągacza do tych wszystkich silników, sporo otworów, trochę zabawy, ale też się da. Jeśli będą chętni na takie bardziej 'uniwersalne', to i takie mogę zrobić. Wink
Przekierowanie