Cześć. Mam problem . Silnik odpala od kopnięcia jak wleje paliwo pod świece . Gdy zwiększam gaz silnik się dławi i gaśnie. Wyczyściłem gaźnik , kranik i bak. Paliwo do gaźnika leci czyste. Może Wy wiecie co może być przyczyną takiego działania silnika ? Pozdrawiam
A dysze dobrze wyczyściłeś?? Sprawdź jeszcze raz (najlepiej sprężonym powietrzem je przedmuchać)
wygotuj gaznik nie masz dyszy uszkodzonej ? uszczelki moze ? sprawdz swiece itd
Gaźnik gotowałem już z 10 razy
Co do świecy to na każdej działa tak samo ;c Mam podejrzenie, że dostaje lewego powietrza pomiędzy Cylindrem , a gaźnikiem. Dysze nie są zatkane .
a uszczelka pod głowicą ? a jak odpali na początku to chodzi dobrza a jak zgasnie to łatwo potem odpala ?
Jak dam paliwo pod świece pali od kopa. Jak zgaśnie to też już od kopa. Na początku trochę nierówno chodzi. I podczas jazdy biegi 1 wypada i strasznie szarpie ;c
Dodam , że problemy zaczęły się , gdy wziąłem gaźnik do czyszczenia . Przed czyszczeniem chodził tak :
http://www.youtube.com/watch?v=zKWaLWy4i...ovMcfhs%3D
Mam jeszcze pytanie ! Czy ta puszka co jest przy gaźniku jest potrzebna ?
czyli pali tylko jak wlejesz paliwo ? jezeli tak to musiałes dysze zamienić !
Ta puszka nie jest potrzebna, ale moim zdaniem o wiele lepiej z nią chodzi, łatwiej pali, lepiej się zbiera.
tzn. Wystarczy , że raz wleje paliwo pod świece, potem już pali od kopa , aż do wystygnięcia.
a czemu nie pompujesz noramlnie ?
puszka nie jest potrzebna ale motor lepiej na niej chodzi
Pompuje , ale nie pali ;c
a delielek masz dobry nie zapchany pływak sie nie zaciaoł i nie przepuszcza ?
ja bym obstawił na tą blaszke od zatapiania pływaka
raczej dobry.. A dysze można pomylić czy są różnej wielkości?
mozna jak najbardziej
ja raz tak zrobiłm to zapalał tak jak tobie dysza powietrza jest mniejsza od paliwowej czyli idzie pod tą mała nakrętk a paliwowa idzie pod dużą sprawdz i powinno smigac
Dzięki !!!! Spróbuję