18-11-2016, 00:33:33
18-11-2016, 00:43:43
Przewiduję trzy opcje:
1. 2 nakrętki, skontrować i odkręcać za dolną,
2. W miejscu w którym nie ma gwintu naszlifować, dopasować do tego klucz/kleszcze,
3. Naciąć poprzecznie szczelinę na śrubokręt płaski.
Pewnie istnieje jakiś przyrząd do tego o którym istnieniu nie mam pojęcia
1. 2 nakrętki, skontrować i odkręcać za dolną,
2. W miejscu w którym nie ma gwintu naszlifować, dopasować do tego klucz/kleszcze,
3. Naciąć poprzecznie szczelinę na śrubokręt płaski.
Pewnie istnieje jakiś przyrząd do tego o którym istnieniu nie mam pojęcia
18-11-2016, 12:33:38
NIe wiem czy bez grzania palnikiem dasz rade. U mnie fabrycznie w husce byly wkrecone na jakis klej i bez podgrzania nawet nie drgnely. Po podgrzaniu sposobem "na kontre" puscily i dalo sie wykrecic.
18-11-2016, 13:32:24
4. Nakręcić nakrętkę i ją przyspawać, następnie odkręcić kluczem. Zastosowałbym jeśli tradycyjna metoda z kontrą doprowadzi do urwania w połowie. Niestety wtedy szpila do wymiany, ale z tego co widzę koszt kompletu oscyluje wokół dychy więc bez nerwów.
18-11-2016, 18:48:33
I tak są do wymiany. Trzeba będzie podgrzać, bo klej tam jest na 100 %, dysponuje tylko opalarką.