Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Linka od biegów wchodzi zbyt głęboko w korpus.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, sprawa wygląda tak: Wymieniłem całą manetkę,blaszkę E, śrubę dociskową i korpus bo się wszystko wyrobiło. Złożyłem wszystko, nie ma nigdzie luzu elegancko trzyma biegi lecz mam pewien problem. Na pierwszym biegu mam bieg jałowy, na biegu 0 wodzik przesuwa się do połowy w prawo, a na drugim biegu wodzik przesuwa się maksymalnie w prawo i mam chyba drugi bieg a linka przy rączce wchodzi tak jak na tym zdjęciu https://zapodaj.net/e680be3996e66.jpg.html. Podczas zmiany biegów linka przy wodziku się nie cofa. W czym może być problem że to nie blokuje tej linki i zamiast tego wchodzi tak daleko ?
Obróć linkę w bok do lampy jakby, a reszta to może regulacja po prostu.
Chińska linka? Mi też wlazila w obudowę, za wąska końcówka. Załóż na nią termokurczliwe i zgrzej. Pomogły u mnie dwie warstwy teraz trzyma się idealnie
(01-11-2016 10:45:34)hvil napisał(a): [ -> ]Chińska linka? Mi też wlazila w obudowę, za wąska końcówka. Załóż na nią termokurczliwe i zgrzej. Pomogły u mnie dwie warstwy teraz trzyma się idealnie

Coś takiego ZESTAW RUREK TERMOKURCZLIWYCH
Czym najlepiej to zgrzać ?
Zapalniczką. Jak sama nazwa wskazuje, kurczą się pod wpływem temperatury.
I po zgrzaniu bardziej plastik niż guma się robi i w tym miejscu idealnie zdaje egzamin. U mnie jedna rurka po zgrzaniu mało było dop dwie dały odp grubosc
No więc tak: Zakupiłem taką właśnie rurkę, zgrzałem i niestety jest za wielka bo nadal linka wchodzi w korpus. Zrobiłem jeszcze inną rzecz mianowicie, miałem nowy odlew korpusu manetki nagwintowałem dziurę do śruby dociskowej, zamontowałem inną rączkę i wynik jest taki że: Gdy przełączę na drugi bieg wodzik idzie maksymalnie w stronę sprzęgła, na bieg jałowy(0) wodzik jest na środku i mam luz na kole podczas kopnięcia trochę ciężko idzie i nie słychać pracy tłoka,silnika ? Jak by wcale nie miała biegu jałowego, a jak zrobię pierwszy bieg wodzik idzie maksymalnie w lewo, brak luzu na kole. Przy zmianie biegu ta osłonka z tymi dwoma blokadami jest w miejscu nie idzie w korpus ani się nie cofa. Jedynie drut się wysuwa do przodu. Przy silniku tam gdzie ta dziura linka się nie cofa ani nie idzie do przodu. Powiedzcie mi czy mógł bym wstawić silnik bez cięcia ramy z numerem 017 albo inny z biegami w nóżce ?
Weź poczytaj instrukcje jak serwisować ten układ bo po omacku działasz. Nie do końca chyba rozumiejąc idee pracy tej linki. A co do termokurczki, tak jak mówiłem ja kilka warstw dawałem by to się zaklinowało.
Przekierowanie