Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: OGAR 200 no coś nie teges z moca od 40km ma
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam, mam problem z tym iż jak odpale mojego ogarka 200 (odblokowany z modułem VAPE) to chodzi normalnie, pali od pierwszego kopa za każdym razem, lecz, na postoju obroty są spoko wbija sie na nie bez problemu, jak nim ruszam to jest okropnie, ledwo co wystartuje, ledwo co na dwójke wejdzie, jak już dam na trójke to na poziomej trzyma prędkość i obroty a na lekkim wzgórku 1 stopnia już spada z obrotów i cisne nim na dójce bo na tójce t o obrót więcej nie wejdzie, na trójce nim dojechałem do domu po dłuższej trasie czyli 35 km okolo, potem na trójce siły za chiny nie chciał znaleźć, gaźnik to aż błyszczy, bo go już 3 razy czyściłem i dmuchałem, dysze wymieniałem, pływak zasuwa jak ta lala, przepustnica też, iglica to chyba lepszy ma stan teraz niż fabryczny, kranik przeczyszczony, filtr powietrza czyściutki, jechałem nawet bez (nie polecam na dłuższą trase niż 10m, dźwięk okropny), no i jeszcze świece wymieniałem, kable sprawdzałem wszystkie, olej do komory spalania sie nie dostaje ze skrzyni. Więc jeśli ktoś wie czemu on pyrka ino 40km/h to mi mówcie, bo powoli kończą mi sie pomysły. Postawie browca osobie która mi pomoże (wytłumaczy na czym polega problem i dzięki temu mój moplik bydzie pyrkoł znowu 65km/h). Z góry dzięki
Jedno słowo klucz - kompresja. Nic innego mi się tutaj na myśl nie ciśnie. Miałem identyczny przypadek, co niektórzy pewnie jeszcze do dzisiaj pamiętają jak mój Ogar ledwo jechał. Sytuacja wyglądała wręcz identycznie jak ta opisywana przez Ciebie.
(23-10-2016 00:51:06)Quake96 napisał(a): [ -> ]Jedno słowo klucz - kompresja. Nic innego mi się tutaj na myśl nie ciśnie. Miałem identyczny przypadek, co niektórzy pewnie jeszcze do dzisiaj pamiętają jak mój Ogar ledwo jechał. Sytuacja wyglądała wręcz identycznie jak ta opisywana przez Ciebie.

No właśnie też sie tak zastanawiałem, możliwe że w następną sobotke będe go rozbierać, czyli zdejme cylinder, teraz stawia sie kolejne pytanie, pierścienie do wymiany czy cylinder do szlifu?? i tu stawiam problem, zastanawiałem sie też nad kablem wysokiego napięcia ale w to powątpiewałem, podpowiedz mi co wtedy wymieniałeś
:F
Silnik. Bo stary w końcu się zatarł. Same pierścienie nic nie dadzą na dłuższą metę. Szlif to podstawa. Ale jak już robić to fest porządnie i od razu remont silnika wypada zrobić.
(23-10-2016 01:19:09)Quake96 napisał(a): [ -> ]Silnik. Bo stary w końcu się zatarł. Same pierścienie nic nie dadzą na dłuższą metę. Szlif to podstawa. Ale jak już robić to fest porządnie i od razu remont silnika wypada zrobić.

Ejjj, to szlif cylindra moge sb od razu pod 60ccm strzelić??? bo w sumie jak sb zrobie szlif to musze kupić większy tłok pierścienie też większe, a w sprawie tego remontu to już rezygnuje bo mój budżet jest ograniczony troche, więc skończe na tym że go zrobie pod 60ccm, przynajmniej zyskam potem na mocy jak go skończe docierać powinien mieć około 3,7KM lub 3,8KM
W tą moc powątpiewam. Najprościej, zdjąć głowicę i cylinder, to jest godzina roboty (wraz ze złożeniem) aby ocenić stan układu korbowo-tłokowego. Wtedy będziesz wiedział co jest dokładnie do roboty.
Po czym jo mom ci stwierdzić te cuda niewidy?? po tym czy wał korbowy jest ze metalu czy styropaniu czy może tam jest wyświetlacz elektroniczny kolorowy i świeci napis CHUJOWO albo JEST GIT. Wytłumacz jaśniej po prostu
Jeśli zdejmiesz cylinder, czujesz czy jest luz czy go nie ma. Proste i banalne.
Ale jak byłby luz to by mi dzwonił, bo jak miałem moje dwa poprzednie motorki a to były ogarki 205 to dzwoniło jak było coś z wałem, dzwoniło na telefon, jak nie odebrałe, to dzowniło za chwile znowu, i silnik godoł a wręcz sie darł do słuchawki że coś z wałem jest nie tak. A tak na powaznie to też obczaje co jest z wałem, dzięki.
Miałem podobnie i był zasyfiony układ wydechowy
Dobra zrobie w nim sobie generalne czyszczenie, obczaje cylinder, tłok, pierścienie, wał korbowy, korbowód, wyczyszcze tłumik (jeśli ktoś ma schemat wydechu całego to prosze o wyslanie w komentarzu). Wie ktoś może jak zniwelować bieg zerowy pomiędzy 2 oraz 3 biegiem??? Bo czasami przeszkadza
zaspawać jeden ząbek w automacie.
te zaspawanie ząbka serio coś da?? bo sie troche obawiam
ja na to : wymień to
Stron: 1 2
Przekierowanie