21-10-2016, 18:57:40
21-10-2016, 19:37:44
Cylinder jest do dupy, gdy pojawią się na nim rysy. Tłok gdy spuchnie i ciężko pracuje w cylindrze. Pierścienie gdy się zedrą, a głowica to raczej nigdy nie ma z nią problemu. No chyba że ktoś zerwie gwint świecy.
21-10-2016, 19:41:07
OK tylko że tłok dobrze chodzi mi w cylindrze ... Opalony jest ... No i nie wiem czy czeka mnie wymiana jego i pierścieni. A pierścienie po czym poznać tak bardziej szegółowo bo mi wyglądaly na normalne no ale nwm już sam
21-10-2016, 20:29:48
Skoro jest opalony poniżej pierścieni to znaczy że puszczają, albo z cylindra zrobiło się jajko. Na początek wyczyść tłok, wymień pierścienie i po dotarciu zobacz co dalej.
22-10-2016, 17:19:22
Sprawdź czy masz próg na cylindrze może jak poprzednicy mówią masz zjechany tłok. Kolega widze z Mławy , ja z okolic może jakoś będę mógł dokładniej pomóc