Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 205 nie pali. POMOCY
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam. Posiadam ogara 205 dwubiegowego. Przeszedł on remont , który miał na celu wymiane wału , cylindra, koła magnesowego. Kiedy wszystko było już ok postanowiłem się przejechać po przejechaniu 10 km na pełnym gazie ogar strzelił i od razu zamulił się (zgasł) . Co może mu być ...
Na pełnym gazie ?!
To jak ty docierasz xD
Sprawdź gaźnik i zapłon
W najgorszym przypadku tłok spuchł
Ok. I jeszcze było coś takiego, gdy dopchnąłem go do garażu to kopniak ciężko zaczął chodzić wtedy odkręciłem prawy dekiel i skręciłem i sprawa się polepszyła . Ale teraz kopniak chodzi lekko i dodam że klin zerwało...
Jak zerwało klin to załóż nowy, a najlepiej z epoki (w motorynce chyba 3 chińskie kliny mi ścięło) i powinno śmigać.
ok założe bo już zamówiłem .. A więc jak wyżej kolega napisał że może być spuchnięty tłok to w tym przypadku jeżeli to by się okazało to w ogóle bym nie mógł ruszać kołem magnesowym tak?? Bo normalnie ruszam i tłok chodzi góra doł .... I dodam jeszcze ze gdy miałem jeszcze klin to z popychu ledwo załapał ale gdy dodawałem gazu mulił się no i jak próbowałem pojechać nim kawałek to szarpał no i wtedy ten klin się zerwał..
Jaką świece polecacie??
F-80 iska lub NGK (sam posiadam i polecam). Raczej nie kupuj BOSCH słyszałem, że nie najlepiej się w Rometach sprawują.
Ok . No muszę pierw go zdołać zapalić:/
Witajcie. Dziś założyłem klin iskra piękna(nowa świeca) zapalił od razu . Gdy trocę pochodził postanowiłem go zgasić , potem miał cięzej zapalić . A na koniec musiałem z popychu i pojedził ale jak dałem mu na luz to zgasł. Ale gdy skręcałem koło magnesowe to ten klin tak jakby nie wystawał na mojego czuja a zamówiłe 8 orginalnych .. Co radzicie zrobić?? I dodam że ten kopniak lekko kopie ... no ale zapalił tam raz no i przy kopnięciu iskra poprostu idealna tak widoczne ze hej... Pomocy....
ustaw dobrze zapłon, 2,5-2,8mm przed gmp
A jeżeli mam 3.3?? to nie zapali ?/ Bo iskra to idealna ..
zapali i będzie miał sporo mocy
czyli może tak zostać?

Nie wiesz od czego może być ten problem z kopniakiem ???
Raczej zapali, tylko będzie mu ciężko albo wkręcić się na obroty albo się utrzymać na wolnych obrotach. "Sporo mocy" to była ironia... Masz zapłon ustawiony tak, że w momencie zapłonu silnikowi jest bardzo trudno pokonać GMP, a spaliny próbują cofnąć tłok w dół, tak więc odbijanie startera to nic innego jak próba obrotu wału korbowego w przeciwną stronę niż przewidzieli to konstruktorzy...
Czyli jak uważasz lepiej ustawić GMP na ile ?? ?
Stron: 1 2
Przekierowanie