Witam
Dziś tak z ciekawości odkręciłem i zobaczyłem że świeca jest cała okopcona, czarna jak heban
A robię mieszankę 1:30
Nie bardzo chciał palić
Podwyższyłem zapinkę na iglicy i jest teraz na środkowym rowku
I nie wiem - czy teraz mieszankę zubożyć czy co...
Bo jest na dotarciu
Olej leje do piły husgvarna( dobrze pali i jedzie)
czerwony olej czy zielony
Bardziej zielony, na pewno nie czerwony
Olej "rasowy" co najmniej 5zl za 100ml, opłaca ci się?
Podczas docierania nie patrz na kolor świecy. Ma miec smarowanie ponad normę i się nie przegrzewac. Kup sobie Orlen semisynthetic.
1:30 to dawniej lało się przy normalnej eksploatacji. Na dotarciu nawet do 1:20.
Zaraz ktoś pewnie powie, że oleje inne i tak dalej. A i owszem, sam leję normalnie 1:40, ale na dotarcie polecam zejść do przynajmniej 1:25. Trochę więcej smarowania tutaj się przyda, szczególnie na początku.
Ze swojej strony mogę potwierdzić, zwłaszcza pierwsze 100 km jest ważne i trzeba przeregulować gaźnik i domieszac więcej oleju. Podobno przy docieraniu lepiej mineralny, ale jakosc dsiejszych części jest taka ze i tak się długo zestawem nie nacieszymy. A to zabezpieczenia wyleca, a to zamki wyleca, ech...
Okej, ale podniosłem zapinkę na iglicy o 1 ząbek
Może on się zatrzeć? Bo słyszałem że musi mieć na najniższym rowku zapinkę
(08-10-2016 00:39:45)Quake96 napisał(a): [ -> ]1:30 to dawniej lało się przy normalnej eksploatacji. Na dotarciu nawet do 1:20.
Zaraz ktoś pewnie powie, że oleje inne i tak dalej. A i owszem, sam leję normalnie 1:40, ale na dotarcie polecam zejść do przynajmniej 1:25. Trochę więcej smarowania tutaj się przyda, szczególnie na początku.
Już bez przesady z tym schodzeniem. Jest jakaś granica tego. Docieranie dwusuwa, to ma być docieranie, a większa ilość oleju podwyższa temperaturę spalin, a co za tym idzie, też jest to niezdrowe dla tłoka. Można wlać trochę oleju więcej, ale nie za dużo tego.
Cytat:Okej, ale podniosłem zapinkę na iglicy o 1 ząbek
Może on się zatrzeć? Bo słyszałem że musi mieć na najniższym rowku zapinkę
Skontroluj świecę za kilka kilometrów. Ważne aby ona nie zbielała.
Przez pierwsze 100km to bym się przejmował tym ze może się zatrzeć a nie nagarem. Potem to już 1:40 i nie przegrzewac.
Cytat:Skontroluj świecę za kilka kilometrów. Ważne aby ona nie zbielała.
Czyli nie ma być kawa z mlekiem ?