witam mam rometa bez papierów czy można dokupić papiery i go zarejestrować i jakie są tego koszty
trzeba by mu ''skorygować numery''
dalej lepiej nie pisać (konsekwencje prawne)
Bierzesz kątówkę (bez osłony of kors) szlifujesz numery na ramie do gołego, potem dajesz januszowi do spawania, janusz nieźle nasmarka więc szlifujesz drugi raz, potem wchodzisz na allegro i kupujesz numeratory, nabijasz młoteczkiem ładnie numery z nowego dowodu, kupujesz spraja za 11zł i malujesz na czarno (bez podkładu of kors) i gitara. Jak chcesz być profesjonalny to zaszpachluj żeby było równiutko i dopiero potem maluj.
Ja tego nie napisałem.
dzięki a wiesz jakie są tego koszty
koszty są niezłe po przebiciu jak się ktoś skapnie
Janusz weźmie czteropak za spawanie, szpraj 11, podkład 15zł, tarcze do kątówki 6zł, numeratory z 70zł, młotek dycha, no to za to masz setkę a sama rejestracja do 120zł chyba nie wiem jakoś tak. Ale tym wcześniej się nie chwal na stacji diagnostycznej, no i przypał jak się skapną masz niezły
haha
Samo przerejestrowanie to jak dobrze pamiętam 111,50? Czy 110,50, coś takiego
Do tego kwity trzeba liczyć gdzieś z 300
Często gęsto bez przeglądu, z automatu 50, bo bez przeglądu nie przerejestrujesz
Numerator za 30 można już kupić
A co do samej operacji, to jednak najpierw lepiej zaspawać to co jest i zeszlifować na równo
Tylko po co my się produkujemy skoro ty i tak nic nie będziesz robić
W skrócie taniej będzie kupić ramę z papierami i przełożyć wszystko na nową ramę, a roboty mniej i nikt się nie przyczepi. Jak będziesz przebijał to 1 lepszy diagnosta na 1 przeglądzie może się przyczepić, a wtedy trochę większe konsekwencje :/
Ja zrobiłem korekte jest ok
(23-10-2016 18:32:24)wasyl622 napisał(a): [ -> ]Ja zrobiłem korekte jest ok
Cieszymy się razem z Tobą.