01-09-2017, 15:20:13
01-09-2017, 15:33:29
Hahahah no już dawno tego nie słyszałam, tym bardziej, że dawno mnie nie było na podskarpeciu.
Hhahah bardzo śmieszne! Kranik to wiesz, magiczną mocą się rozdupcył...
Hhahah bardzo śmieszne! Kranik to wiesz, magiczną mocą się rozdupcył...
02-09-2017, 09:35:38
Chinski kranuk nic nie wart. Uwazaj bys teraz odstojnika nie zgubila. Pb go rozpusci.
02-09-2017, 21:42:10
Albo gwint się zjedzie, jak będziesz chciała dokręcić odstojnik, który czasami nie trzyma na połączeniu i cieknie.
Może zaczniemy obstawiać, co zepsuje jako pierwsze
Może zaczniemy obstawiać, co zepsuje jako pierwsze
02-09-2017, 22:29:30
(02-09-2017 09:35:38)spsport2000 napisał(a): [ -> ]Chinski kranuk nic nie wart. Uwazaj bys teraz odstojnika nie zgubila. Pb go rozpusci.
(02-09-2017 21:42:10)Pablo z Garażu napisał(a): [ -> ]Albo gwint się zjedzie, jak będziesz chciała dokręcić odstojnik, który czasami nie trzyma na połączeniu i cieknie.
Chiński nie chiński, jak się nie ma wyczucia w rękach to i oryginalny polski można załatwić bez problemowo. Taki przykład miałem jak składałem charta, niby kranik oryginalny, a odstojnik przy próbie wyczyszczenia odkręcił się razem z kanałem zasilającym... Kupiłem takie dwa chińskie za zdaje się szaleńcze 15 zł sztuka, jeden rok temu drugi w tym roku, obydwa trzymają się dobrze.
08-09-2017, 22:19:38
12-09-2017, 23:26:48
17-09-2017, 23:01:04
Tak jak pisałam ostatnio Mieczysław został lekko ogarnięty, tzn. zmieniłam mu w końcu ukręconą śrubę od platynek. Zamiast niej pojawił się tam imbus i 2 podkładki(tak tak wszystko działa bez zarzutu). Ustawiłam mu zapłon itp, wypaliłam tłumik, wyczyściłam mu bak, dostał nowy gaźnik i kranik. Przy okazji przykręcania kolanka okazało się, że nie ma jak przykręcić śruby,(jest w tym moja robota i wcześniejszych fachowców ) bo gwint się spierdzielił... Kolega zaproponował mi bym kupiła redukcję i ciasno nakręciła w to ustrojstwo, lecz ja niesiona swą inwencją kupiłam gwintowniki i zrobiłam to po swojemu. Po złożeniu wszystkiego Miecio niestety nadal nie chciał wgl palić na zimnym. Myślę sobie wszystko jest, o co tutaj chodzi. Dopiero znajomy z klasy podsunął mi pomysł, że może to być świeca... No i oczywiście nie mylił się. Po powrocie do domu znalazłam w gratach jakiegoś starego championa(czy jakoś tak) wyczyściłam, sprawdziłam czy ma iskrę i pali od kopa. :3 Niestety problem z światłami nadal pozostał... (No za cholerę nie umiem tego ogarnąć). Nie wiem czy dobrze myślę, ale coś mi się zdaje, że cewka butelkowa coś nie domaga, bo po przełożeniu kabli(masa z resztą) ogar nie chce odpalać i gaśnie. O.o No i pierdyknął mi łącznik hamulca... [*] ?No i w sumie to na tyle.
17-09-2017, 23:53:36
(17-09-2017 23:36:57)Użytkownik usunięty napisał(a): [ -> ]Inbus, nie imbus
Właśnie że imbus panie majster Tak samo Poxilina a nie kurde Poxipilina
23-09-2017, 22:41:41
Dzisiaj w końcu wszystko pomierzyłam itp. powpinałam jak należy i światła w końcu się znalazły. Tylne światło dawało po oczach całkiem ładnie, przód świecił trochę gorzej. No i po chwili stało się to czego w sumie można by się spodziewać po Mieczysławie.. Światła po dodaniu odrobiny gazu zgasły. O.o Pomyślałam, że może żarówki nie wytrzymały i je sprawdziłam. Są całe. O.o Odpaliłam go znowu i nadal świateł jak nie było tak nie ma... Pozdrawia "mechanik jak z koziej dupy trąba".
P.S. A były takie piękne!
P.S. A były takie piękne!
24-09-2017, 10:55:10
Sprawdź przełącznik na kierownicy.
24-09-2017, 18:16:20
Nie mam żadnego przełącznika, o czym wspominałam już kilka razy.
18-10-2017, 21:40:42
27-10-2017, 00:36:28
Z racji tego, że pogoda jest jaka jest i przy okazji Miecio ma z tyłu flaka to zimuje już sobie w swojej klitce. Od czasu do czasu przepalany. Ogarniać go będę, gdy tylko znajdę trochę więcej wolnego czasu.
https://www.youtube.com/watch?v=QU0vy_wq...e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=QU0vy_wq...e=youtu.be
27-10-2017, 16:25:04
Czemu nie masz przełącznika? Ja przez ten sezon miałem trochę km w nocy i w gruncie rzeczy może i zbędny jest ten przełącznik, ale zawsze można się nim w nocy pobawić, a nawet dopisze, że osobówki mrugały mi długimi, żebym zmienił z długich na krótkieXDD
Ja zaczął od powrotu do przełącznika.. po dodaniu gazu przygasły, jeżeli wszystkie kabelutki są dobrze podłączone, końcówki dobrze zarobione i nie uszkodzone to najpewniej masa, jeżeli nie chcesz mieć wiecznego kłopotu z masą, to polecam ją zaczepić na jedną ze szpilek mocowania silnika (to 'uszko' fi 8mm pomiędzy ramą, a karterem) Jak znajdę fotki jak to u siebie mam to podrzuce, bo podejrzewam że może być mało jasne heh
Ja zaczął od powrotu do przełącznika.. po dodaniu gazu przygasły, jeżeli wszystkie kabelutki są dobrze podłączone, końcówki dobrze zarobione i nie uszkodzone to najpewniej masa, jeżeli nie chcesz mieć wiecznego kłopotu z masą, to polecam ją zaczepić na jedną ze szpilek mocowania silnika (to 'uszko' fi 8mm pomiędzy ramą, a karterem) Jak znajdę fotki jak to u siebie mam to podrzuce, bo podejrzewam że może być mało jasne heh