Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Długość linki sprzęgła
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam wszystkich rometowców !!!
jak w temacie, mam problem z doborem odpowiedniej linki sprzęgła. Kupiłem od znajomego Komara w którym jego ojciec zamontował silnik 017. Postanowiłem włożyć do niego oryginalny silnik S38 i zaczeły się schody... po założeniu silnika i doprowadzeniu wszystkich linek, okazało się, że stara linka od sprzęgła przy maksymalnym skręceniu regulacji jest za krótka i cały czas komarek jest na wciśniętym sprzęgle. Linka ma 117,5 cm długości. kupiłem nową zapewniany przez sprzedawce, że jest to oryginał i na pewno będzie pasować, okazało się, że jest jeszcze krótsza. Znalazłem na allegro linkę do motorynki, która ma 127,5 cm http://allegro.pl/romet-pony-motorynka-n...86521.html tylko, ze na jej końcu jest wałeczek, a u mnie z jednej i drugiej strony, powinna być końcówka w kształcie "grzybka" i nie wiem czy będzie to pasować. Proszę o pomoc !!!!
Będzie pasować, na miejsce wałka dajesz taką końcówkę: http://jackmotors.pl/old-timer/zaczep-ko...aign-id=19

Do kupienia w rowerowym.
U mnie jak kupiłem z motozbytu też była za krótka. Wujek dobra rada (serio dobre rady daje) powiedział aby skrócić troche pancerz na lince. A potem zapalniczką złączyć.
Wszystkie linki nowej produkcji to jest bujda na resorach, nie trzymają wymiarów. Kup najtańśzą MCN, skrócić ją trzeba i zalutować końcówkę. Ja tak zrobiłem, od strony sprzęgła, nie widać, a teraz pasuje idealnieSmile
Dzięki wielkie za pomoc !!
Na początek spróbuje ze skróceniem pancerza, bo jest to najprostsze rozwiązanie Smile a jak się nie uda, to będę próbować inny rad Smile jeszcze mam jedno pytanie,a mianowicie w manetce gdzie jest okienko przez które widać jaki bieg jest wbity, ułamał mi się kawałek korpusu łącznie z okienkiem :/ czy ma to jakiś wpływ na poprawne działanie biegów ??

(11-09-2016 22:41:52)Odrestaurator napisał(a): [ -> ]Będzie pasować, na miejsce wałka dajesz taką końcówkę: http://jackmotors.pl/old-timer/zaczep-ko...aign-id=19

Do kupienia w rowerowym.
Tylko ten wałek jest zamontowany na stałe i ta końcówka nie podejdzie. No chyba, że bym jakoś ten wałek zeszlifował i dopasował do końcówki
odkręć dekiel i wyreguluj przy wodziku
Ludzie czy wy tak na serio czy udajecie? U mnie zawsze wszystkie linki pasują. Od sprzęgła jest u Ciebie za krótka bo musisz przestawić popychacz. W miejscu zaznaczonym na zdjęciu masz zawleczkę która zabezpiecza żeby wałek nie wysunął się z dekla i nie wypadł palec dopychający. Musisz ją wyciągnąć wałek wyciągnąć w dół dekielka, i przestawić palec na wieloklinie. Jak to rozbierzesz to sam zobaczysz o co chodzi i nie ma opcji żebyś sobie nie poradził. A jak masz wolny dekiel do nauki to jeszcze lepiej. Powodzonka Smile

witajcie wyregulowałem wodzik ale sprzęgło niby dobrze chodzi ale nie do końca wszystko pod deklem tarcze itp.ok ale jak włączam 1 to trochę strzela taki trzask czemu co można poprawić

(12-09-2016 19:35:32)Emikel napisał(a): [ -> ]Ludzie czy wy tak na serio czy udajecie? U mnie zawsze wszystkie linki pasują. Od sprzęgła jest u Ciebie za krótka bo musisz przestawić popychacz. W miejscu zaznaczonym na zdjęciu masz zawleczkę która zabezpiecza żeby wałek nie wysunął się z dekla i nie wypadł palec dopychający. Musisz ją wyciągnąć wałek wyciągnąć w dół dekielka, i przestawić palec na wieloklinie. Jak to rozbierzesz to sam zobaczysz o co chodzi i nie ma opcji żebyś sobie nie poradził. A jak masz wolny dekiel do nauki to jeszcze lepiej. Powodzonka Smile

witajcie wyregulowałem wodzik ale sprzęgło niby dobrze chodzi ale nie do końca wszystko pod deklem tarcze itp.ok ale jak włączam 1 to trochę strzela taki trzask czemu co można poprawić
Przekierowanie