Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: K60B w Chart
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Cześć

mam problem z gaźnikiem K60B. Normalnie jeździe na 14MC ale kiedyś kupiłem k60 (kiedy nie mogłem wyregulować 14mc) ale po założeniu odpalił jednak w ogóle nie wchodził na obroty. Dziś spróbowałem go jeszcze raz (pękła sprężyna od kopnika więc jak już rozbierałem to zamieniłem gaźnik) i nie odpala w ogóle.
Nic w nim nie zmieniałem. Trochę mnie to dziwi że kiedy w 14MC jest dysza 0.6 mm to w k60 jest chyba prawie 1.6mm.

Pozdro
Nazaara
Nie odpala w ogóle Facepalm2

To tak ciężko sprawdzić, czy w ogóle dochodzi paliwo do cylindra? I ewentualnie podlać pod świecę? Facepalm2


I jak rzuciłeś gaźnik w piach to i tak musisz go wykręcić i wyczyścić...
Człowieku jestem laikiem. Więc najlepiej się pocieszyć z takiej osoby?
Wybacz ale to podstawowe czynności reanimujące motorower / motocykl. Kopiesz jakiś czas, na odkręconym kraniku, odkręcasz świece i patrzysz czy jest mokra czy sucha. I czy w ogóle ma iskrę
Ok.

Iskra jest dobra. Świeca jest mokra.
Wywal ten gaźnik i kup binga. Na tym gazniku silnik jest slaby nawet jesli kupisz odpowiednia dysze. Chyba ze nie lubisz słuchać ludzi którzy przez to przechodzili to kombinuj. Dojdziesz do tych samych wniosków.
Wygląda to tak jakbyś napisał to tylko po to, żebyśmy zastanawiali się co mogło zawinić Facepalm2


Jeżeli świeca jest mokra i iskra jest dobra, to bardzo dziwne, że moto nawet nie odpali na chwile, nie da żadnego znaku Facepalm2

Teraz problemu musisz szukać w zapłonie, bo to pewnie z nim jest coś nie tak, bądź profilaktycznie wymienić świecę...
Pytanie pierwsze-czy gaźnik to oryginał czy chińska kopia(w której ostatnio zaprzestali nawet twierdzić iż ten gaźnik zbliża się w czymś do oryginału)?

Pytanie drugie. Skoro
(08-09-2016 15:20:50)Nazaara napisał(a): [ -> ]Normalnie jeździe na 14MC
To jaki był cel kombinowania z k60B?
Szczerze nie wiem czy to podróbka czy nie. Jak byś powiedział jak rozpoznać.

Co do zapłonu to założyłem 14MC i odpalił bez problemu i chodził do puki nie odciąłem mu paliwa. Wchodził na obroty też dobrze.
http://img2.sprzedajemy.pl/540x405_gazni...657177.jpg

Oryginał ma dumny napis świadczący o pochodzeniu geograficznym.
okej to na moim tylko pisze k60b
No to masz chińską "kopię".

Która jest bardziej chińska niż jest kopią.

Nie dziw się że są problemy, zasadniczo nie znam nikogo kto by okiełznał skośną wersję tego gaźnika.
Ja mialem 2 oryginaly i na każdym silnik 223 i 027 miały sporo mniej mocy mimo, ze wymienialem dysze na 68. Potem sprzedałem to komuś kto miał 019 50/4 i bardzo sobie go chwalil. Znowu ten gaźnik jako tako działa w 023 ale wbrew obiegowej opinii to nie jest dobry gaźnik. W obu egzemplarzach blaszka od ssania nie zatykala dolotu i łatwo bylo ja przekręcić wiec serio nie ma to sensu. Z gaznikow które mialem w charcie czyli gm12f, k60b, 14mc, 16n1-11, bing 1/14/206 mogę polecić binga jesli chart ma miec dużo mocy od wolnych obrotów i jeździć tak do 62-67km/h. Natomiast na 16n1 byl mniej zrywny ale chyba krecil troche wyższe obroty. Dodatkowa zaleta binga jest to, ze na ssaniu można silnik uruchomić i może on na wlaczonym ssaniu pracowac przez pewien czas, natomiast na 16n1 uruchomienie bez ssania bywa kłopotliwe, a kiedy go użyjemy to zaleje swiece i trzeba ze 3 razy potem kopnąć w kopnik umiejętnie dodając gazu żeby silnik sie rozbujal. Jest tez problem z uruchomieniem na cieplym silniku a bing uruchomi silnik zawsze.
Popieram Charpera, co prawda nie miałem porównania z 14MC czy innymi ale bing jest prosty w budowie, dosyć fajne ssanie, nie ma problemów z rozruchem, a zawsze fajnie przyspiesza Smile
Zastanowię się nad zakupem tego binga.

Wróciłem do 14MC i za chiny nie mogę go wyregulować, a też na nim ładnie jeździł. Licznik zamykałem
Stron: 1 2
Przekierowanie