Jak w temacie....
Chciał bym się zapytać gdzie kupie rączkę zmiany biegów ?
Bo mam z nią pewien problem, ot tuż się wyrobiła i linka przestaje być blokowana i wsuwa się za daleko. Na dodatek rączka mogę sobie całą rączkę okręcać.
zastanawiam się czy nie kupić tego:
rączka zmiany biegów allegro ale, w zestawie nie ma sprężyny i kulki blokującej.
Wyskakiwanie jest normalne, wyrobiona dźwignia i to od niej najlepiej zacząć wymianę. A manetkę bez korpusu kupisz np. u mnie, tylko że nie wysyłam.
nie polecam nowych lepiej zapytaj się kalinoxa czy nie ma na sprzedarz
Wystarczy poodginać lekko blaszki blokujące manetkę w danej pozycji i biegi elegancko trzymają
(31-08-2016 19:39:22)Odrestaurator napisał(a): [ -> ]Wyskakiwanie jest normalne, wyrobiona dźwignia i to od niej najlepiej zacząć wymianę.
chodzi ci o to ?:
dzwignia zmiany biegów
(31-08-2016 19:39:22)Odrestaurator napisał(a): [ -> ]A manetkę bez korpusu kupisz np. u mnie, tylko że nie wysyłam.
Manetka jest raczej dobra, tylko ten korpus się chyba wyrobił. Wiecie, wolał bym kurcze dołożyć trochę kasy i kupić nowe. Bo motorynki już swoje lata mają....
(31-08-2016 21:24:17)rafi555 napisał(a): [ -> ]nie polecam nowych lepiej zapytaj się kalinoxa czy nie ma na sprzedarz
Dla czego nie polecasz ?
(31-08-2016 21:29:13)Tomasso94 napisał(a): [ -> ]Wystarczy poodginać lekko blaszki blokujące manetkę w danej pozycji i biegi elegancko trzymają
Głupie pytanie, w którym miejscu one się znajdują ?
Mi chodziło o klamkę
Podginanie blaszek to też dobry sposób.
kulka i sprężyna jest do biegów nożnych. Blaszki które masz odgiąć idealnie widać na pierwszym zdjęciu, to to coś w kształcie litery E, przykręcone do korpusu na dwie śrubki z tego co pamiętam
Od dołu blokujesz manetkę w korpusie specjalną śrubą zakończoną kulką lub zwykłym stożkiem
No więc tak, rozebrałem całą manetkę i się przeraziłem. Z tej śruby z kulką została sama sprężyna, a na manetce zrobiły się rysy od sprężyny. Gdzie mógł bym teraz dostać tą śrubę z kulką ?
nowych nie polecam bo się łamią i nie trzymają biegów
Wyrobiła się też cała klamka, nie wiecie czasem czy gdzieś produkują korpusy i rączki ze stali ?
Czy istniały - są produkowane gdzieś komplety nie wymagające tej śruby dociskowej ?
Kup dobrą używaną najlepiej
Tylko takich już nie znajdę, same stare wyrobione trupy..... Tak jak tej starej śruby dociskowej.
A ja taka raczke mialem i polecam z calego serca. Najlepiej zainwestowac w calosc czyli klamka potem korpus i ta czesc przesuwna oraz sprezyna z kulka. Wszystko dostepne jest na allegro. W komarku mialem taki zestaw slicznie przesmarowany linka tez przesmarowana i dzielnie pokonywalem kilometry. Kupic nowe mozna ale wiadomo jakosc jak wiekszosc slabsza niz orginal jednakze nadaje sie do eksploatacji. A jak mawiaja u mnie na pomorzu "kto smaruje ten jedzie "