Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Silnik, wysokie obroty brak drugiego biegu
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam wszystkich żyjących na tym forum ;D
Przychodze tutaj z małym problemem otóż, Chodzi o rometa 2375, mniejsza o model ,Silnik to dezamet 023, wymieniłem w nim wałek rozrządu, czyli tego całego napędu, złożyłem i zaczoł się problem, silnik chodził tylko na wysokich obrotach po dodaniu gazu nic się nie działo, 2. problem to to ze nie wchodził w ogóle 2 bieg na 2 był luz i na luzie tez luz, mysle ze biegi to sprawa zębatek (wie ktoś jak to poukładać ? jakaś instrukcja rometowska ?) i znowu ten 1 problem: gaźnik regulowany, bez rezultatów, iskra pożądna dobra niebieska, świeca super kaweczka z mlekiem ;D mieszanka idealna, i oczywiście wszystkie uszczlki są wsadzone nowe, w tej chwili silnik lezy ropołowiony w warsztacie w wrazie potrzeby mogę jutro wstawić zdjęcia bo wiadomo jest już późno, PROSZĘ O POMOC !
(24-08-2016 23:54:49)Michal2001 napisał(a): [ -> ]wymieniłem w nim wałek rozrządu, czyli tego całego napędu

Wałek rozrządu... dobre Big Grin ja go jeszcze nie znalazłem w żadnym 2T Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin

Chyba chodzi o "choinke" o ile dobrze rozumiem ?

(24-08-2016 23:54:49)Michal2001 napisał(a): [ -> ]2. problem to to ze nie wchodził w ogóle 2 bieg na 2 był luz i na luzie tez luz, mysle ze biegi to sprawa zębatek (wie ktoś jak to poukładać ? jakaś instrukcja rometowska ?)

Trzeba wyregulować śrubę na wodziku zmieniacza biegów poprzez odpowiednie jej wkręcenie lub wykręcenie. Najłatwiej to zrobić na społowionym silniku bo wszystko widać.

Ogólnie jest książka i są tematy na forum, a nawet filmiki na YT jak złożyć tą skrzynie biegów w poprawny sposób więc w 5 min znajdziesz wszystkie odpowiedzi. Jest to prosta sprawa w sumie ciężko źle to złożyć.

Co do obrotów, to generalnie gaźnik jak był regulowany ? Śruba regulacji ( podnoszenia przepustnicy ) powinna być wykręcona na tyle by przepustnica była zamknięta całkiem, a śrubka z boku od powietrza wkręcona max, po czym wykręcona z 2 obroty ( różnie to bywa ale to taki pre-set-up ). I dopiero na rozgrzanym silniku dokonujesz regulacji składu mieszanki i wolnych obrotów. Do czasu rozgrzania wypadało by obroty trzymać ręką na manetce gazu.
Dobra, zobaczyłem na YouTube filmik o tej skrzyni, jutro zobaczę te biegi, dzięki za pomoc, dam ci piwko bo i tak mnie to nic nie kosztuje Big Grin
Przekierowanie