Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Problem po nagrzaniu
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Siema! Mam Kadeta z silnikiem 023 i mam pewien problem. Na zimnym silniku Romet odpala od pierwszego. Nie ma średnich obrotów(albo jest na niskich, albo wkręca się na wysokie). Po pewnym niedługim czasie(2 góra 5 minut) jak się nagrzeje nie reaguje na gaz. Można mu manetką kręcić a on i tak nie reaguje. I gaśnie ze względu na brak obrotów. Można go wtedy odpalić, ale i dalej to samo.

PS. Iskra jest jak piorun, a świeca mokra czyli paliwo dostaje.

Rzeczy które zostały wymienione/zrobione:
Fajka
Przewód WN
Cewka zapłonowa
Cylinder+tłok+pierścienie
Kondensator
Sprawdzona instalacja elektryczka

Błagam o pomoc, bo jak dalej będzie to samo to Romet na Alledrogo ląduje(decyzja rodziców) Sad

PS. Bez tłumika jest to samo, bo myślałem że tłumik zapchany
Sprawdź czy lewego powietrza nie bierze Tongue
Uszczelki wszystkie nowe więc nie powinien. Martwi mnie fakt że przy jakiejkolwiek regulacji gaźnika nie ma poprawy. Dałem sobie wcisnąć polski zestaw na 60ccm i może gaźnik tego nie jest w stanie uciągnąć?
czyli mówisz że świeca jest mokra , może go jakimś cudem zalewa , dostaje za dużo paliwa.
Dosyć możliwe ponieważ paliwo wycieka mu nawet śrubą od regulacji biegu jałowego w gaźniku. A czy cos wspólnego z tym może mieć zbyt bogata mieszanka? Bo na dotarciu jest i ma 1:30
Na docieraniu powinno byc 1:25, pozatym napewno to nie wina proporcji mieszanki.
A gaznik oryginalny czy nowy ? Dymi mocno jak chodzi silnik ? Działał wczesniej pozatym ten gaźnik dobrze ? No i zapłon dobrze ustawiony na 3mm przed GMP ? Big Grin
Przeczyść dysze w gazniku, wkrec w gaźniku srube wiatru na opór i sprawdz czy plywak nie jest uszkodzony.
Gaźnik oryginalny. Dysze przeczyszczone. Trochę dymi. Z gaźnikiem były wcześniej problemy. Zapłon ustawiony na oko, więc dziś będzie ustawiony prawidłowo
Powie mi ktoś która to śruba wiatru bo na żadnych schematach jej nie ma
Śruba regulacji mieszanki, raczej o to chodziło. Ale nie powinno tam nic wyciekać. Wkręć ją do oporu, wykręć o dwa obroty i odpal. Dopiero po rozgrzaniu bierz się za regulacje, choć podejrzewam że z gaźnikiem jest coś nie tak. A no i jeśli nie reaguje na kręcenie śrubą od niskich obrotów to przepustnica ma już wygryziony rowek.
Dalej ta sama lipa. Chyba pozostaje mi wymienić gaźnik.
Spróbuj opuścić iglicę, tzn. zapinkę daj o 1 rowek wyżej
na moje to masz świece nie taką załóż iskrę 75 lub 80
Otóż nie. Świeca nie ma tu nic o gadania. Najpierw porządnie wyczyść gaźnik.
Aaa zapomniałem dopisać świeca nowa więc odpada bo sprawdzany był na 3 rożnych
Stron: 1 2
Przekierowanie