Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ocena cylindra i luzu zamka pierścieni Jawa 223.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam. Otóż chcę się dowiedzieć czy taki luz zamka pierścienia jest dopuszczalny i czy silnik będzie dobrze pracował ?
Pozdrawiam.
W porównaniu do oryginalnego trochę za duży. Ja składałem silnik na wszystkich częściach nowych z epoki i luz był minimalny, gdzieś koło 0,3mm. Jakiej produkcji są te pierścienie ze zdjęcia?
Z taką przerwą to on nie powinien nawet odpalić. Nie masz czasem za małych pierścieni ? W sensie różnica 0.25 ?
Pierścienie są Polskie kupione razem z tłokiem nominalnym firmy CX. Cylinder jest nominalny czeski. Zmierzyłem przerwę i wynosi ona około 2 może 2,2 mm.
Takie coś nie ma prawa poprawnie pracować. Pierścienie nadają się do wymiany gdy ta przerwa ma 0,8mm z tego co wiem.
Ale pierścienie są fabrycznie nowe. Postanowiłem że założę stary czeski tłok i te pierścienie i zobaczę jak silnik będzie pracował.Pozdrawiam
Tłok firmy CX może najwyżej jako ozdoba służyć. Nawet nie zawracaj sobie nim głowy.
Przy okazji łożyska firmy MTM (nie słynne NTN) są godne polecenia,czy szajs ?
Przekierowanie