Witam ! Ostatnio mam mały problem przy moim Romecie
Mianowicie po przejechaniu kilku km motorek jest słaby tzn. słabo przyspiesza. Dodam że na zimnym silniku jest w porządku.
A i jeszcze coś na rozgrzanym silniku trzeba z 3-4 razy kopać żeby odpalił.
Czym może to być spowodowane?
A da się coś zrobić żeby "Tłok nie puchną"
Wymienić go, na przykład.
Podobno pomaga też większa ilość oleju w mieszance albo wygotowanie tłoka w oleju i oblaniu go zimną wodą.
(27-07-2016 12:48:29)Odrestaurator napisał(a): [ -> ]Podobno pomaga też większa ilość oleju w mieszance
Przecież wtedy silnik osiąga jeszcze większe temperatury.....
Zresztą ja nie wiem jak można kiepować silnik chłodzony powietrzem w temperaturach +/- 30C (takie mam za oknem)
Zresztą ja nie wiem jak można kiepować silnik chłodzony powietrzem w temperaturach +/- 30C (takie mam za oknem)
[/quote]
To co przy tej temp. ma nie jeździć? Z tym puchnięciem to obstawiam chiński tłok lub złą regulację.
(27-07-2016 15:30:46)Ziomek Edek napisał(a): [ -> ]Zresztą ja nie wiem jak można kiepować silnik chłodzony powietrzem w temperaturach +/- 30C (takie mam za oknem)
To co przy tej temp. ma nie jeździć? Z tym puchnięciem to obstawiam chiński tłok lub złą regulację.
[/quote]
Tłok nie jest chinski, a chodzi ci o złą regulacja zapłonu ???
Bo kiedyś było gorzej ale pogrzebalem przy zapłonie i jest trochę lepiej
(27-07-2016 12:20:10)Ziomek Edek napisał(a): [ -> ]Puchnięciem tłoka.
Ale przecież na zimnym i na ciepłym silniku tak samo się kopie także to chyba nie to.
ustaw bogata mieszanke w paliwo i mieszaj paliwo z olejem orlen 2t semisynthetic w proporcji chociaż 1:40, czyli około 120ml oleju na 5 l benzyny.
(27-07-2016 17:09:31)charper napisał(a): [ -> ]ustaw bogata mieszanke w paliwo i mieszaj paliwo z olejem orlen 2t semisynthetic w proporcji chociaż 1:40, czyli około 120ml oleju na 5 l benzyny.
Leje w porcjach 1:30
Sprawdź filtr powietrza i kolor wypalenia świecy też.
Filtr wporzo, a kolor świecy to brązowy.
Dziś wymieniłem świece z f75s na f80 i jest lepiej
Miałem kiedyś podobną sytuację, ale wtedy przytarłem tłok, Po wymianie pierścieni było ok.
Druga sytuacja to puchnący tłok i też ją przerabiałem. Wtedy wymieniłem tłok (bo innej opcji nie było).