Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Zwiększenie mocy Romet Ogar 200
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam, oto potrzebuje pomocy, ponieważ chciał bym podrasować mojego OGARKA 200, dzisiaj bodajże będe mu zakładać moduł VAPE, regulować hamulec przedni elektryke kompletnie podpiąć w sensie lampy i pogadane. Sprawa wygląda tak bo mam pare pytań:
-Co bardziej sie opłaca kupić do niego, bo znaalzłem o takie cuda:
1. http://allegro.pl/tlumik-simson-s51-s-51...48059.html
2. http://allegro.pl/simson-s60-s70-s80-tun...53184.html
-Czy opłaca mu sie też do tego lepszego tłumika dorzucić cylinder 60 ccm??? Ponieważ celem moim jest żeby po dotarciu on miał moc te 80km/h pociągnać.
-Czy dysza 70 by była wtedy dobra???
-Czy pasował by mu bak od MZ ETZ 150???

Piszcie co wiecie, i czy da rade te 80km/h wyciagnac
wydech to najlepiej jest sobie policzyć konkretnie pod ten silnik. drożej ale lepiej. po drugie, jeśli cylinder @60ccm to tylko oryginalny po szlifie z oryginalnym tłokiem. żadnych podróbek. do tego kilka dodatkowych kanałów w cylindrze, zwiększone sprężanie, gaźnik tak około 19mm i może coś z tego będzie.
Gaźnik 19mm to juz lekka przesada, to nie jest 70 przecież żeby mi 19mm dawać, dysza 70 w obecnym oryginale już lepsza by była. a w sprawie tego oryginalnego tłoka to on by mi tam chyba latał bo by miał 2mm luzu. kaj jo znajda oryginalny tłok pasujący???
Lepiej nie kombinuj z oryginalnym gaźnikiem, który pali na serii 3-4l. Już lepiej załóż jakiegoś amala czy coś.
A co ten amal da???
(22-07-2016 14:15:44)XeardonLordeX napisał(a): [ -> ]Gaźnik 19mm to juz lekka przesada, to nie jest 70 przecież żeby mi 19mm dawać, dysza 70 w obecnym oryginale już lepsza by była. a w sprawie tego oryginalnego tłoka to on by mi tam chyba latał bo by miał 2mm luzu. kaj jo znajda oryginalny tłok pasujący???

Jak wiesz lepiej to po co pytasz.
O boże tylko nie pseudo 60 cm3...

Musisz zainwestować w minimum 70 cm3 ewentualnie 50/4 na spawaku

Gaźnik 19 owszem, ale amala nie bierz bo tam masz pływaki plastikowe i będzie ciężko z tym coś zrobić. Już lepiej 19n1 lub jakiś japoński mikuni
Conqueror, wytłumacz mi gdzie ja znajde do jawki 50 cylinder płaski z pojemnością 70ccm?? gdybym mu dał 70 ccm od Sima, to bym do sasiedniego miasta nie zajehcał a by mi sie zatarł zagrzal i ch*j wie co jeszcze, ziomek tak zrobil i do sklepu nie dojechał bo mu ch*j trafił cylinder ten 70
Na jackmotors, na przykład. 70/4, ale te 6 stówek to bym za to nie dał. Czasami na forum zamawiają grupowo części z Czech, tam na pewno coś znajdziesz, może nawet i taniej.

http://jackmotors.pl/old-timer/cylinder-...aign-id=19
Można tulejować, jednak jakbym chcial robic to same elementy i uslugi to gdzieś 350 pln.

Z tym cylinderm simsona mógł chociaż żeberka przespawać, a takto nic dziwnego że sie zatarł.
Olo może się tu wypowie, on ma ogara dłubniętego.
Najtaniej i najlepiej:
Powiększenie i dodanie pluków czyli konfiguracja xx/4
Powiększenie okna wydechowego w kształcie elipsy, szerokość maks pod dany rozmiar tłoka np. 40mm x 0,7d
Powiększenie dolotu, zrobienie nowego króćca pod gaźnik 21mm
Tłok 1p z czech lub z vespy/piaggio/gilera 2p
Zmiana stopnia sprężania
Spawak, mogę wyliczyć jak coś.
Cdi
I mamy coś około 6-8 koni co potrafi dać już frajde z jazdy Smile
Dobra chłopaki, zastanawiam sie nad tym 70ccm ale koszt całkowitego tuningu to jest conajmniej 1300zł, policzmy zestaw cylindra, wzmocniony wał korbowy i koszt frezera żeby rozszerzyć kartery, no i jeszcze koszt większej zębatki bo w sumie wtedy wyregulować moc by trzeba było, zębatke 12 bym edytował na 13z, no ale za taką cene to już mam drugi moplik, zastanawiałem sie nad wydechem do simsona, wygląda mi jak by miał coś w stylu dyfuzora, jeśli zwiększa moc to może w niego zainwestuje, na końcu komentarza dam link, a jeśli sprawa spawaka to sam OGAR 200 ze spawakiem wygląda okropnie, ja mojego ogarka robie tak żeby sie prezentował jak najpiękniej co do klasyki PRL'u więc lekko podrasowany tłumik od Simsona czyy coś podobnego powinno wzbudzac jeszcze większe zainteresowanie miłośników a nie dresiarzy na ulicy czy koleżanek np. Lepszy klasyk podrasowany w środku, niż złomiany odrzutowiec na zewnątrz. Wsprawie tego tłumika którego zaraz zobaczycie link, prosze o osoby ZNAJĄCE SIĘ o wypowiedzenie na temat czy on wgl coś da.

http://www.jackmotors.pl/old-timer/tlumi...aign-id=19
(21-07-2016 09:34:37)XeardonLordeX napisał(a): [ -> ]-Czy pasował by mu bak od MZ ETZ 150???



(23-10-2016 00:09:02)XeardonLordeX napisał(a): [ -> ]ja mojego ogarka robie tak żeby sie prezentował jak najpiękniej co do klasyki PRL'u
XeardonLordeX napisał(a):Witam, oto potrzebuje pomocy, ponieważ chciał bym podrasować mojego OGARKA 200



(23-10-2016 22:20:26)XeardonLordeX napisał(a): [ -> ]Oto sposób na zwiększenie mocy do ogarka 200
Witam chce wam przedstawić coś prostego do zrealizowania, tylko trzeba mieć troszke funduszy na to.

Kupujemy spawaka do simsona najlepiej z oryginalnym dławikiem od simsona:
Stron: 1 2
Przekierowanie