Posiadam od niedawna T-1 stał 3 lata w stodole gaźnik wyczyszczony problem jest z mocą wiem to jest tylko 50 cm. Ale jedzie max 30-35 i na biegu jałowym od odpalenia od razu wchodzi na wysokie obroty. I nie wiem co jest nie tak.
Tez mialem pare dni temu problem z obrotami- sprawdz czy lprzepustnica sie nie zacina, sprawdz czy gzanik dokrecony jest dobrze, podreguluj obroty śrubką od powietrz aw gazniku
Okazało się że jakiś debil zespawał koło zamachowe i nie da się ustawić zapłonu i platynek przez co pali 1litr na 15 km i ledwo co się zbiera vmax 30 na godzinę i ledwo co się zbiera Temat uważam za zamknięty
Duże spalanie i mułowatość to raczej wina zbyt bogatej mieszanki, a nie zapłonu.
Platynki były zamknięte kiedy powinny być otwarte zaczął się troszkę lepiej zbierać ale to nie tak jak powinien więc każecie zmniejszyć mieszankę ?? Dzisiaj postaram się to zrobić .
Wysłane z mojego Coolpad E501_EU przy użyciu Tapatalka
Zamknięty temat wyleciał 1 karter i cała moc uciekała na łożyska mam do wymiany 2 kartery i mogę smigac tylko czekam na papiery i do rejestracji .
Wysłane z mojego Coolpad E501_EU przy użyciu Tapatalka
Nie wyobrażam sobie sposobu w jaki jeden karter mógłby wypaść, przecież to jest najważniejsza część silnika i bez niej reszta nie ma się czego trzymać.
(dobrze że nie membrana :V)
Hmm, no tak kończy się pisanie bez ładu i składu... dla niego pewnie chodzi o gniazdo łożyska