Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet nie odpala
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam wszystkich od pewnego czasu mam rometa 205 którego dostałem na urodziny.Nie miałem dość czasu żeby pojeździć nim ponieważ szkoła i praktyki zajmują mi dużo czasu. Wczoraj chcialem romka odpalić i polatac nim troszkę ale nie chciał odpalić sprawdziłem świece iskra jest przeczyscilem gaźnik nowy wężyk paliwa wraz z filtrem założony uszczelki pod gaznikiem i komorą pływaka sa sprawdziłem więc zapłon ustawiłem przerwę 3mm ale on nadal noe chciał zagadać.. Może wiecie co jest nie tak w nim :/ odrazu mówię ze jestem swiezakiem w kwesti motorowerów i także na forum mam nadzieję ze z waszą pomocą zrobie romka i bedzie wszystko działało jak trzeba Wink
Gaźnik zakładam że czysty, dysze drożne. Sprawdź czy kranik drożny i czy dochodzi paliwo do komory pływakowej, ewentualnie odkręć ją i nalej paliwa bezpośrednio i próbuj odpalać. Ustaw iglicę na środkowy rowek.
Sprawdź przerwę na świecy (0,4mm).
Jeśli powyższe nie pomoże pozostaje zapłon i jego dokładne ustawienie, o którym pisał nie będę bo jest to już po wielokroć zrobione przez innych.
Tak gaźnik czyszczony w benzynie nalewalem jak piszesz ze odrazu do komory plywaka i nic kranik jest drozny bo wymieniłem go razem z wężykiem i filtrem a co do zapłonu jest ustawiony przerwa 3mm a na świecy tyle co piszesz i nic nawet nie zabzyka.. Juz nie wiem co sie z mim stało..
A wiecie która ustrojstwo się może przegrzewać w zapłonie, ujadę 2 km i gaśnie silnik i muszę czekać, i później znowu odpala i jedzie, może któraś cewka do wymiany?
(20-05-2016 23:27:23)Biszcz napisał(a): [ -> ]A wiecie która ustrojstwo się może przegrzewać w zapłonie, ujadę 2 km i gaśnie silnik i muszę czekać, i później znowu odpala i jedzie, może któraś cewka do wymiany?

lepiej by było jakbyś założył swój temat zamiast wpieprzać się koledze
kondensator, swieca
To macie jakieś pomysły co może być przyczyną że nie działa?
Może to, że przerwa na przerywaczu powinna wynosić 0.3mm -0.35mm a nie 3 mm.
Może odkręć świece i wlej tam troszeczkę paliwa , przykręć i spróbuj czy coś sie będzie dziać , jeśli nie to coś musisz mieć z zapłonem .
(21-05-2016 09:52:34)Błażej napisał(a): [ -> ]Może to, że przerwa na przerywaczu powinna wynosić 0.3mm -0.35mm a nie 3 mm.

Dokładnie Big Grin
Jak zmniejszenie przerwy na 0,3 mm nie pomoże to wyprzedzenie zapłonu trzeba ustawić .
(21-05-2016 22:54:52)pawel21828 napisał(a): [ -> ]Może odkręć świece i wlej tam troszeczkę paliwa , przykręć i spróbuj czy coś sie będzie dziać , jeśli nie to coś musisz mieć z zapłonem .
Próbowałem tak zrobić i nie zaburczał nawet na chwilkę a co do zaplonu to narazie nie mam ściągacza muszę załatwić i zobaczę Wink
Słuchajcie romet mi odpala ale tylko na pych nie chce zapalić z kopniaka jest strasznie słaby i brakuje mu mocy na wolnych obrotach gaśnie ale jeśli się juz silnik rozgrzeje to leci jak lala Wink
Jest super romecik pali od kopa a przyczyną była zerwana srubka na iskrowniku i musiałem zdjąć filtr powietrza i bez odpala i chodzi super a jak założę to go przymula i dusi
Co ze śrubką od dawki paliwowo-powietrznej (zakładam, że silnik 023)?


Bawiłeś się tą śrubką?
Jak się bawiłem tą srobka to nie równo chodził:/
Przekierowanie