03-05-2016, 18:33:48
Tak jak w temacie,
1. Na seryjnych gratach cos oprocz lepszego wkrecania sie na obroty uzyskam?
2. Doswiadczalnie, jak bardzo powinien grzac sie cylinder bo mam wrażenie ze troche za mocno. Czy przyspieszenie zaplonu obnizy temp?
3. Leje ten czerwony dodatek do pilarek do paliwa. Mam teraz iglice na maks w gore i swieca jest okopcona ani na bialo ani na czarno. Taki szary. Czy tak ma byc?
Dadam ze cyl po szlifie nowy tlok i pierscienie. Zrobione 250 moze 300km teraz powoli zaczynam go gazowac sprawdzajac jak reaguje.
Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka
1. Na seryjnych gratach cos oprocz lepszego wkrecania sie na obroty uzyskam?
2. Doswiadczalnie, jak bardzo powinien grzac sie cylinder bo mam wrażenie ze troche za mocno. Czy przyspieszenie zaplonu obnizy temp?
3. Leje ten czerwony dodatek do pilarek do paliwa. Mam teraz iglice na maks w gore i swieca jest okopcona ani na bialo ani na czarno. Taki szary. Czy tak ma byc?
Dadam ze cyl po szlifie nowy tlok i pierscienie. Zrobione 250 moze 300km teraz powoli zaczynam go gazowac sprawdzajac jak reaguje.
Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka