Cześć chłopcy
Mam problem. Bo zainstalowałem nowe cewki
Po tym zabiegu dziś próbuje włożyć magneto a to się buntuje
Nie chce wejść do końca
W ogóle nie siedzi w swoim miejscu
Gdzie te nowe cewki, w czym ty to zamontowałeś?
Bez zdjęć się nie obejdzie, zresztą logiczne, że coś musi o siebie haczyć
Dziwny temat
Dziwny? Współczesne cewki niekoniecznie pasują.
Szlifierka, pilnik i jechane, musisz to jakoś dopasować, albo wymienić cewki na jakieś bardziej pasujące...
Znalezienie pasujacych cewek, oprocz zmd(i to nie zawsze), jest prawie niemozliwe. Tyle cewek przewinelo mi sie przez rece ( tych wspolczesnych, ze sklepu) i jeszcze zadna nie pasowalo. Zawsze trze o magneto, a i nie raz sie zdarzylo ze nie dalo sie magneta nalozyc. Tak jak kolega jurek napisal, szlifierka, pilnik i musisz dopasowac tak, by bylo dobrze. Chyba ze magneto krzywe to i pilowanie moze nie pomoc, bo cewki zabraknie
Ja pierdykam
Ale to mi się zdaje że magneto trze o te magnesy od cewek
Szlifierką tam nie dojdę
Robił to ktoś kiedyś ?
I pilnikiem i papierem ściernym ale coś chyba innego mu dolega bo cały czas trze
Jaką wysokość powinna mieć cewka żeby nie tarło ?
Jak dałeś nowy klin to tez dopiłuj bo są za wysokie i za szerokie jak ja kupuje i na wysokość ścieram bo ma jakoś 4.8 a na szerokość trochę albo wcale bo ciasno wchodzi
Klina sam robie
Te cewki są poje
Piłuj pilnikiem aż nie będzie trzeć ot cała filozofia
Okej, przygód z romkiem ciąg dalszy
1. Nie odpala
No ale nie ma iskry, i teraz gwóźdź programu
Kiedy zapłon siedzi na swoim miejscu platynki drgną ale na bardzo mało, chociaż regulacja jest ustawiona na największą możliwą przerwę
Po wyjęciu zapłonu i założeniu weń magneta widać że platyny się nie otwierają ani drgną
Wszystko jest cacy kiedy ustawię magneto krzywo względem iskrownika albo iskrownik krzywo względem magneta
Wtedy platynki się rozdziawiają jak gęba rekina
Teraz szybko co na to poradzić, bo sezonu nie zacznę
Na pewno dobrze ty patrzysz - regulacja jest na samym końcu?
Może to być kwestia jakiejś dupowatej śrubki, która trzyma przerywacz w podstawie zapłonu
Dlaczego ty nie możesz wrzucić głupiego podglądowego zdjęcia? Wtedy sytuacja by była 'na tacy' i można by było coś napisać....
No iskrownik jak iskrownik, śrubka co trzyma przerywacz była zawsze od zawsze, co mam zdjęcia wrzucać ??
Przed zmianą cewek wszystko było w porządku
Wszystko zaczęło się pier po wstawieniu nowych cewek które trzeba było szlifować
Przerywacz nie nowy ale współpracował ze starym zapłonem więc nie wiem
Wczoraj jeszcze go ściągnąłem, przemyłem benzyną z brudu ale problem jest ten sam
Pod kątem jak przekrzywie magneto - gra , platynki się rozdziawiają
Na prosto tak jak ma być, za cholerę nie chcą, albo jak przygnę już z siłą to kowadełko to oczywiście przerwa jest ale nie ma iskry
I teraz nie wiem, magnes w magnecie wymienić czy o co biega ?
Ale że niby jak magneto krzywo?! a po drugie to skoro wszystko było w porządku, to wymień cewkę zapłonową na starą.
(08-07-2016 14:28:16)ananas napisał(a): [ -> ]Ale że niby jak magneto krzywo?! a po drugie to skoro wszystko było w porządku, to wymień cewkę zapłonową na starą.
No krzywo tzn. jak ściągnę cały iskrownik i nałoże pod kątem magneto
A cewki nie podmienie bo na tamtej nie było iskry