23-04-2016, 14:57:39
Jednak to choroba - po odrestaurowaniu Jubilata w zeszłym roku, postanowiłem zakupić Sporta to trzaskania dłuższych tras. Jednak pierwsza awaria pojawiłą się zanim zdążyłem się pochwalić nowym sprzętem.
Otóż pękła mi najmniejsza koronka na wolnobiegu (największą bym przecierpiał, ale najmniejsza?) no i teraz moje pytanie jak podejść do tematu.
1. czy da się gdzieś dokupić samą koronkę, nakręcić na wolnobieg i ognia? (nie mogę znaleźć)
2. myślałem aby kupić drugi wolnobieg od Sporta, ukraść z niego brakującą koronkę i nakręcić do siebie - jak to z używkami, mogę na tym przejeździć kilka lat, a może strzelić tak samo na pierwszej jeździe :roll:
3. kupić cały nowy wolnobieg? z tego co widzę to kosztowo nie wygląda to tragicznie, a byłby nowy sprzęt, może udałoby się coś namieszać z przełożeniami. Tutaj największym problemem jest to, że kompletnie nie wiem jakiego wolnobiegu szukać (oprócz tego, że 5-rzędowego), bo rodzajów jest gazylion!
Proszę o pomoc najlepiej z przykładami.
Z góry dziękuję.
Otóż pękła mi najmniejsza koronka na wolnobiegu (największą bym przecierpiał, ale najmniejsza?) no i teraz moje pytanie jak podejść do tematu.
1. czy da się gdzieś dokupić samą koronkę, nakręcić na wolnobieg i ognia? (nie mogę znaleźć)
2. myślałem aby kupić drugi wolnobieg od Sporta, ukraść z niego brakującą koronkę i nakręcić do siebie - jak to z używkami, mogę na tym przejeździć kilka lat, a może strzelić tak samo na pierwszej jeździe :roll:
3. kupić cały nowy wolnobieg? z tego co widzę to kosztowo nie wygląda to tragicznie, a byłby nowy sprzęt, może udałoby się coś namieszać z przełożeniami. Tutaj największym problemem jest to, że kompletnie nie wiem jakiego wolnobiegu szukać (oprócz tego, że 5-rzędowego), bo rodzajów jest gazylion!
Proszę o pomoc najlepiej z przykładami.
Z góry dziękuję.