Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Chart kicha kopci i gaśnie - co mu dolega ?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam kolegów mój charcik raz pali, raz nie, raz za pierwszym, a raz za 5, niekiedy wcale. Gdy odkręcę świece iskra jest ale przy mocniejszym kopnięciu (na paru świecach tak się dzieje) Gdy odpali to pochodzi parę sekund ale jak dodam gaz to robi buuuu i w końcu gaśnie, zaraz po tym jak odkręcę świecę jest tak jakby trochę zalana ( rowek na iglicy 2 od góry próbowałem na 2 od dołu ale w ogóle nie odpalił, GAŹNIK Bing 14) gdy nie odpali i pcham go na pych to troszkę łapie ale nie odpali i strzela, kicha z rury przy tym strasznie kopcąc ogólnie charcik mocno kopci a mieszankę zrobiłem specjalnie najmniejszą jaka może tylko być do jazdy.
. Ostatnio nowa fajka, kabel nie ma przebicia i założyłem inna cewkę butelkową.
Czy może to być wina cewki zasilającej bo parę tygodni wcześniej charcik jeszcze zdołał przejechać te 500 m normalnie a potem te same objawy, a teraz ciężko go odpalić.

PS. Zaczęło się to dziać na jesień zrobiłem szlifa nowy tłok pierścienie i nic na przełomie (grudnia stycznia jak był mróz) chart sam ożył a teraz znów to samo co to może być.....
Trzeba zmierzyć rezystancję. Może simering skoro kopci?
Simering zmieniłem a jak sprawdzić ta rezystancję i ile omów ma wynieść pomiar ?
Dzieki ;D jutro sprawdzę .
Tylko pamiętaj żeby mierzyć przy zdjętym magnecie Wink
Zapłon oczywiście, podstawa sprawdzić go, ale doskonale pamiętam. Mój na 14 MC mimo, że silnik był nowy sprawiał podobne problemy aż przestał palić. Wymiana gaźnika rozwiązała problem
Jtr wieczorkiem sprawdzę rezystancje i jak to będzie okey to jeszcze zapłon sprawdzę ;D
Przepraszam za dłuższa nieobecność ale nie miałem czasu.
A więc sprawdziłem rezystancję wszystko w normie, nagle patrzę a tu wał taki ukrzywiony ;( wiec wydarłem z ramy silnik nowy wał, łożyska ( były strasznie zużyte, wał miał luzy i to duże ), simeringi, kosa do zmiany biegów, sprężyna kopnika itp. Odpalam ( straszna kompresja ;D ) i w tym momencie dowiedziałem się jak powinien chodzić Romet Chart zrywny wkręca się na obroty jak nienormalny . Niestety gdy się zagrzał znów gaśnie, ale tylko gaśnie. Szlif cylindra był robiony na jesień a w zimi troszkę mu dawałem popalić ;( i nie wiem czy to nie był czasem błąd ( jak ściągłem przy rozpoławianiu silnika cylinder to tłok był troszkę przytarty na boku i cylinder minimalnie też)
PYTANIE : czy może być przegrzany cylinder ?
? jest tu kto ?
Przekierowanie