26-03-2016, 20:43:16
Witam wszystkich :]
Jako, że ogarek to moje wyzwanie na ten rok postanowilem go odremontowac. No i standardowo rozebrany silnik itd. Przed remontem silnik pracowal dobrze ale nie moge dokladnie powiedziec bo na pierwszej przejazdzce rozwalilem tryby ;]
Ale nie o tym.
Poskladalem go na nowych czesciach (oprocz tloka cylindra pierscionkow poprzedni wlasciciel mowi ze jeszcze na dotarciu) wsadzilem w rame i jezdze juz ktorys tydzien i problem jest taki:
Nie osiaga pelnych obrotow na kazdym biegu a na 3ce wybitnie nie jedzie. Utrzymuje predkosc. Zaplon regulowany. Akt 1.7mm przed GMP komora plywalowa ustawiona, platynki na 0.4mm. Kruciec odblokowany. Wydaje sie byc szczelne wszystko. Aaa i jak jest zimy to pali od kopa, ale nie mozna mu dac gazu bo sie dusi.
Jak duza szansa jest ze mam nie szczelne polaczenie cylindra z karterami? Mam tam uszczelke i z dwoch stron silikon. Druga sprawa to nie mam pelnego wkladu w wydechu. Lecz wszystkie polaczenia wydechu szczelne.
Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka
Jako, że ogarek to moje wyzwanie na ten rok postanowilem go odremontowac. No i standardowo rozebrany silnik itd. Przed remontem silnik pracowal dobrze ale nie moge dokladnie powiedziec bo na pierwszej przejazdzce rozwalilem tryby ;]
Ale nie o tym.
Poskladalem go na nowych czesciach (oprocz tloka cylindra pierscionkow poprzedni wlasciciel mowi ze jeszcze na dotarciu) wsadzilem w rame i jezdze juz ktorys tydzien i problem jest taki:
Nie osiaga pelnych obrotow na kazdym biegu a na 3ce wybitnie nie jedzie. Utrzymuje predkosc. Zaplon regulowany. Akt 1.7mm przed GMP komora plywalowa ustawiona, platynki na 0.4mm. Kruciec odblokowany. Wydaje sie byc szczelne wszystko. Aaa i jak jest zimy to pali od kopa, ale nie mozna mu dac gazu bo sie dusi.
Jak duza szansa jest ze mam nie szczelne polaczenie cylindra z karterami? Mam tam uszczelke i z dwoch stron silikon. Druga sprawa to nie mam pelnego wkladu w wydechu. Lecz wszystkie polaczenia wydechu szczelne.
Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka