Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 200 problem z mocą
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam wszystkich :]

Jako, że ogarek to moje wyzwanie na ten rok postanowilem go odremontowac. No i standardowo rozebrany silnik itd. Przed remontem silnik pracowal dobrze ale nie moge dokladnie powiedziec bo na pierwszej przejazdzce rozwalilem tryby ;]

Ale nie o tym.
Poskladalem go na nowych czesciach (oprocz tloka cylindra pierscionkow poprzedni wlasciciel mowi ze jeszcze na dotarciu) wsadzilem w rame i jezdze juz ktorys tydzien i problem jest taki:
Nie osiaga pelnych obrotow na kazdym biegu a na 3ce wybitnie nie jedzie. Utrzymuje predkosc. Zaplon regulowany. Akt 1.7mm przed GMP komora plywalowa ustawiona, platynki na 0.4mm. Kruciec odblokowany. Wydaje sie byc szczelne wszystko. Aaa i jak jest zimy to pali od kopa, ale nie mozna mu dac gazu bo sie dusi.
Jak duza szansa jest ze mam nie szczelne polaczenie cylindra z karterami? Mam tam uszczelke i z dwoch stron silikon. Druga sprawa to nie mam pelnego wkladu w wydechu. Lecz wszystkie polaczenia wydechu szczelne.

Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka
Zapłon ustaw dla testu na 2mm, przerwa na 0.2mm. Załóż lepiej ten wkład do wydechu, poczujesz różnicę Smile.
Kupiłem i założyłem tłumik. Trochę buczy ale wyraźnie dobrze podziałał na ogara. Pytanie moje jest w jaki sposób jeszcze mogę robić do jego max prędkości? Mam tu na myśli 65kmh bo na razie to jest prawie 55 czasem jest równo. Ale słychać że on by jeszcze chciał. Coś jeszcze mu nie pozwala.

Pozdr
Kolanko skrócone? Dysze odblokowane? Jaka zębatka z przodu?
Kolanko wchodzi 3 moze 4 cm w tlumik. Dysze nie wiem bo nie bylo napisane jaka to dysza. Kupilem caly zestaw. Z przodu 13 zebow

Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka
Za dużo

Daj mu 11 albo max 12 Wink
Ale to chyba strace na predkosci prawda ?

Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka
Niekoniecznie, na tej zębatce może nie dokręcać do końca na 3b.
(02-04-2016 22:02:44)Petronas napisał(a): [ -> ]Za dużo

Daj mu 11 albo max 12 Wink

Bzdura. Może jeszcze niech 10 założy. 11 i 12 to do zablokowanych silników albo na większe górki.

Zostań przy 13, ona daje optymalne połączenie prędkości i przyspieszenia. Na mniejszych będzie szybciej się zbierał, ale będzie jeszcze wolniejszy.
Wiec wlasnie. To co zauwazyl kolega ktory ma taki sam motorower to fakt ze po kazdej zmianie biegow mysli troche. Moze to troche naprowadzi. Po zmianie chwile, może ze 2 sek utrzymuje predkosc a potem przyspiesza. A kolega ma ogara z 86 roku z przebiegiem niecalych 5ciu tys. Graja mu pierscienie i jedzie ponad 60.

Troche duzo info przekazuje ale moze ktos mial podobny przypadek. Dzis tez zauwazylem ze na 3cim biegu przenosi straszne wibracje. Na dwoch pozostalych sie to nie dzieje przy wzglednie takich samych obrotach.

Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka
Kolor świecy jaki?


Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka
Przekierowanie