Romet wigry 3, znaleziony na zlomie na początku 2015 roku, remont zajął 7 miesięcy, począwszy od skompletowania wszystkich części po piaskowanie, malowanie i żmudne składanie. Każda śrubka i blaszka otrzymała nowy ocynk tak jak i szprychy z piastami, chromy u błotniki zostały wypolerowane a płaski odświeżone. Efekt sami oceńcie
[
attachment=11845][
attachment=11844][
attachment=11843][
attachment=11842]
Piękna robota to jest idealny przykład jak powinna wygladać odbudowa. Na twoim miejscu dolozyłbym po 1 odblasku na koła żeby na kazdym kole były 2 odblaski. Ja tak zrobiłem u siebie bo 1 mi sie nie podoba ze wzgledow estetycznych poza tym uważam że jak są 2 na przeciwko siebie to jest lepsza geometria koła nie wiem czy tak jest ale mam takie zboczenie na punkcie odblasków.
Kosmos. Lepiej jak z fabryki bym rzekł.
Dzięki
co do tych odblaskow to zostawie po jednym bo nie widziałem, aby były mocowane po dwa ale dzięki za słowo komentarza
(15-03-2016 00:08:12)OldgarageMM napisał(a): [ -> ][...] remont zajął 7 miesięcy, począwszy od skompletowania wszystkich części po piaskowanie, malowanie i żmudne składanie. Każda śrubka i blaszka otrzymała nowy ocynk tak jak i szprychy z piastami, chromy u błotniki zostały wypolerowane a płaski odświeżone. Efekt sami oceńcie
Ty lepiej powiedz jak udało ci sie rower podebrac z hali produkcyjnej i dotrzymac w takim stanie do naszych czasów...
Efekt porażający, nie sposób przejść obojętnie obok niego, wspaniale wykonana praca.
Co by było jak by każdy rower na tym forum tak wyglądał
piw by zabrakło
a Wigry pięknie najładniejsze jakie widziałem i jeszcze ten kolor <3 jeździsz swoimi rowerami od czasu czy tylko stoją ?
Dzięki
i czasami wyjeżdżają z nory i na dowód możesz sobie zobaczyć zdjęcie w tle na naszym fanpagu-u
Dobra robota, chłopie!
Rower prezentuje się znakomicie.
Patrzcie bracia, to się nazywa remont!
Który to rocznik?