22-11-2017, 19:16:22
22-11-2017, 23:58:39
Niestety nie ma na to sposobu, pozostaje wyciecie mocowan od góry. Jak one wyglądają, znajdziesz w moim wątku; Jak naprawić by nie kupować nowego.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
23-11-2017, 00:55:51
Tak żem czuł. Dzięki idę tam.
23-11-2017, 11:01:41
03-12-2017, 14:21:47
(14-11-2017 14:41:55)Krzych.R napisał(a): [ -> ]Masz amortyzatory kryte, do komara 2351, całe w chromie?
Krzysztofie, mówisz i masz poszło PW
Do pozostałych. Na chwilę obecną mam kolejne 2 kpl amortyzatorów krytych z efektem polerowanych części aluminiowych i ocynkowaną tuleja dolną.
Zapraszam
07-12-2017, 14:47:12
Kolego joozek masz jakiś patent na wydobycie sprężyny z zawieszenia Ogara 200 która zamiast wykręcić się razem z lagą została w środku w widełkach? Chcę oddać do malowania proszkowego i przez tą nieszczęsną sprężynę jest mi trochę nie po drodze.
07-12-2017, 16:30:50
Wielokrotnie to opisywałem, ale ok, napiszę ponownie.
Potrzebny pręt stalowy, np zbrojeniowy fi 12, ok 40 cm.
Jeden koniec szlifujesz, sklepujesz na kwadrat, nadając mu na końcu kształt grota. Powinien wejść do sprężyny.
Montujesz ten przyrząd w imadle, na stałe, grotem do góry.
Nadziewasz na niego widelec z tą sprężyną, tak mocno, aby grot się w niej unieruchomił. Teraz naciskając widelcem w dół, wykręcasz widełkami ze sprężyny.
Jeśli planujesz piaskowanie i malowanie widelca, możesz najpierw podgrzać małym palnikiem gazowym, miejsce wkręcenia sprężyny - pójdzie sprawniej.
Pozdrawiam
Potrzebny pręt stalowy, np zbrojeniowy fi 12, ok 40 cm.
Jeden koniec szlifujesz, sklepujesz na kwadrat, nadając mu na końcu kształt grota. Powinien wejść do sprężyny.
Montujesz ten przyrząd w imadle, na stałe, grotem do góry.
Nadziewasz na niego widelec z tą sprężyną, tak mocno, aby grot się w niej unieruchomił. Teraz naciskając widelcem w dół, wykręcasz widełkami ze sprężyny.
Jeśli planujesz piaskowanie i malowanie widelca, możesz najpierw podgrzać małym palnikiem gazowym, miejsce wkręcenia sprężyny - pójdzie sprawniej.
Pozdrawiam
07-12-2017, 23:04:47
11-12-2017, 13:49:46
14-12-2017, 12:19:34
No to, ten tego ....
Z amortyzatorów do T-1 zostały tylko same sprężyny z górnymi główkami aluminiowymi i tulejami PCV
Na zdjęciu poniżej te wyczyszczone, leżące kolo spręzyn.
No i ostatnia swieża sprawa - zestaw zawieszeń; przednie i tylne razem z amortyzatorami krytymi polerowanymi, do Komara 2350 z 1971 roku - ZZR
No i tył - nowe tuleje poliamid, tuleje metal, oś i zestaw nakrętek, podkładek z A2.
Zapraszam, jednak nowa porcja elementów w ocynku i chromie, dopiero po Nowym Roku.
Z amortyzatorów do T-1 zostały tylko same sprężyny z górnymi główkami aluminiowymi i tulejami PCV
Na zdjęciu poniżej te wyczyszczone, leżące kolo spręzyn.
No i ostatnia swieża sprawa - zestaw zawieszeń; przednie i tylne razem z amortyzatorami krytymi polerowanymi, do Komara 2350 z 1971 roku - ZZR
No i tył - nowe tuleje poliamid, tuleje metal, oś i zestaw nakrętek, podkładek z A2.
Zapraszam, jednak nowa porcja elementów w ocynku i chromie, dopiero po Nowym Roku.
15-12-2017, 16:43:08
17-12-2017, 15:04:51
Jakie wymiary maja slimako-szpilki ktore zakladasz ? Bo chce sobie wytoczyc bo kupilem przodek bez tych plastikowych i nie moge pobrac sobie wymiarow ...
17-12-2017, 23:56:36
10-01-2018, 21:48:35
10-01-2018, 22:27:03
(15-12-2017 16:43:08)joozek napisał(a): [ -> ]No i Komar 2350 z 1971 ma zregenerowane zawieszenie - komplet.
Mam nadzieję, że jego właściciel będzie zadowolony
Niezdecydowanych - ZAPRASZAM
Te kalamitki na wahaczu były stosowane fabrycznie w jakimś modelu czy taki pomysł ?