Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Regeneracja przedniego i tylnego zawieszenia Komar, Romet
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Witam. Mega profesjonalna robota!
Zdradzisz jaki masz sposób na urwany kawałek sprężyny, który pozostał wkręcony w górnej rurze zawieszenia?
Niestety nie ma na to sposobu, pozostaje wyciecie mocowan od góry. Jak one wyglądają, znajdziesz w moim wątku; Jak naprawić by nie kupować nowego.
Pozdrawiam
Tak żem czuł. Dzięki idę tam.
W oczekiwaniu na regenerowane części z galwanizacji, złożyłem kolejny przód, tym razem do Romet-a 100, czyli swojego Robaka Smile




Oczywiście jak zawsze w moim stadzie robactwa - chrom być musi i to sporo Smile
(14-11-2017 14:41:55)Krzych.R napisał(a): [ -> ]Masz amortyzatory kryte, do komara 2351, całe w chromie?

Krzysztofie, mówisz i masz Smile poszło PW





Do pozostałych. Na chwilę obecną mam kolejne 2 kpl amortyzatorów krytych z efektem polerowanych części aluminiowych i ocynkowaną tuleja dolną.
Zapraszam
Kolego joozek masz jakiś patent na wydobycie sprężyny z zawieszenia Ogara 200 która zamiast wykręcić się razem z lagą została w środku w widełkach? Chcę oddać do malowania proszkowego i przez tą nieszczęsną sprężynę jest mi trochę nie po drodze.
Wielokrotnie to opisywałem, ale ok, napiszę ponownie.
Potrzebny pręt stalowy, np zbrojeniowy fi 12, ok 40 cm.
Jeden koniec szlifujesz, sklepujesz na kwadrat, nadając mu na końcu kształt grota. Powinien wejść do sprężyny.
Montujesz ten przyrząd w imadle, na stałe, grotem do góry.
Nadziewasz na niego widelec z tą sprężyną, tak mocno, aby grot się w niej unieruchomił. Teraz naciskając widelcem w dół, wykręcasz widełkami ze sprężyny.
Jeśli planujesz piaskowanie i malowanie widelca, możesz najpierw podgrzać małym palnikiem gazowym, miejsce wkręcenia sprężyny - pójdzie sprawniej.
Pozdrawiam




Doszły dziś ,dzięki.
Kolejna porcja amortyzatorów Smile

1. Amortyzatory T-1, usługa na życzenie.


2. Amortyzatory kryte - całe w chromie, usługa na życzenie.



3. Amortyzatory kryte - polerowane + ocynk dolnych tulei.


4. Amortyzatory ze sprężyną na wierzchu. Sprężyny oryginał w nowym chromie.


ZAPRASZAM
No to, ten tego ....
Z amortyzatorów do T-1 zostały tylko same sprężyny z górnymi główkami aluminiowymi i tulejami PCV


Na zdjęciu poniżej te wyczyszczone, leżące kolo spręzyn.




No i ostatnia swieża sprawa - zestaw zawieszeń; przednie i tylne razem z amortyzatorami krytymi polerowanymi, do Komara 2350 z 1971 roku - ZZR





No i tył - nowe tuleje poliamid, tuleje metal, oś i zestaw nakrętek, podkładek z A2.



Zapraszam, jednak nowa porcja elementów w ocynku i chromie, dopiero po Nowym Roku.
No i Komar 2350 z 1971 ma zregenerowane zawieszenie - komplet.
Mam nadzieję, że jego właściciel będzie zadowolony Smile













Niezdecydowanych - ZAPRASZAM
Smile
Jakie wymiary maja slimako-szpilki ktore zakladasz ? Bo chce sobie wytoczyc bo kupilem przodek bez tych plastikowych i nie moge pobrac sobie wymiarow ...
Stosowano 2 rodzaje szpilko-ślimaki, inne były w T-1, grubsze lagi fi 25 mm i sprężyny, oraz w modelach Pony, Polo, Pegaz i Komar-y - lagi fi 23 mm.
Podałem oba przypadki.







W oczekiwaniu na nowe chromy i elementy w nowym ocynku, realizacja zamówienia i zaległości podgonione Smile
Wszystkich którzy pytali o regenerację zawieszeń lub same tuleje - ZAPRASZAM





(15-12-2017 16:43:08)joozek napisał(a): [ -> ]No i Komar 2350 z 1971 ma zregenerowane zawieszenie - komplet.
Mam nadzieję, że jego właściciel będzie zadowolony Smile













Niezdecydowanych - ZAPRASZAM
Smile

Te kalamitki na wahaczu były stosowane fabrycznie w jakimś modelu czy taki pomysł ? Smile
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Przekierowanie