nie mam zamiaru tyle pakować w to moto
Bo robie remonta do 300zł kapitalke i pytam
To weź lepiej zrób 50/4 jak nie chcesz zmieniać mocno gaźnika...
(18-01-2016 23:10:14)JGNZM napisał(a): [ -> ]Cytat:CYLINDER ROMET 2B 40MM TUNING KPL METEOR PORTING
CYLINDER 4 KANAŁOWY PO PORTINGU
PODNIESIONE STROJENIE
FAZOWANE OKNA
Tak, 55/4
Spk dzięki, nie byłem pewny
(18-01-2016 20:43:02)Czosnek napisał(a): [ -> ]Bo robie remonta do 300zł kapitalke
To co to za kapitalka do 300zł
Za 300zł to ja nie wiem co to za kapitalki wy robicie.
Ja za tyle to nawet silnika bym do porządku nie zrobił a co dopiero całego Rometa.
A czy ktoś tu powiedział o całym Romecie? To powiedz mi że np Wał cylek tłok łożyska itp te najważniejsze rzeczy nie licząc skrzyni, automatu, zapłonu i mam się nie zmieścić w 300zł?
to ja nie wiem co wy tam wymieniacie
cylek od AM6 pakujecie? ;-;
(18-01-2016 23:58:00)Czosnek napisał(a): [ -> ]A czy ktoś tu powiedział o całym Romecie? To powiedz mi że np Wał cylek tłok łożyska itp te najważniejsze rzeczy nie licząc skrzyni, automatu, zapłonu i mam się nie zmieścić w 300zł? to ja nie wiem co wy tam wymieniacie cylek od AM6 pakujecie? ;-;
Rzeczywiście, przeczytałem Rometa a było remoncie, podobne słowa.
Jak nie musi dużo wymieniać to nawet w 200 zł się zmieści
no dokladnie, skrzynia w idealnym stanie. Zresztą mniejsza zadałem pytanie na temat tego cylka i jak z gaźnikiem, a nie o koszcie remontów
(18-01-2016 23:10:14)JGNZM napisał(a): [ -> ]Cytat:CYLINDER ROMET 2B 40MM TUNING KPL METEOR PORTING
CYLINDER 4 KANAŁOWY PO PORTINGU
PODNIESIONE STROJENIE
FAZOWANE OKNA
Tak, 55/4
Czytaj ze zrozumieniem, 4 kanały czyli 2 płuki, wydech i ssący, zwykłe poprawione 55/2
Ananas ,ale przecież 55/4 to wg. schematu jaki stosuję się przy oznaczaniu to cylinder posiadający 4 kanały płuczące jeden ssący i jeden wydech.
Czosnek ,a co do cyla o który pytasz w pierwszym poście to powiem Ci że zwykły gaźnik będzie dobry. Co do mocy różnica będzie nie wielka.