11-12-2015, 14:06:23
Witam
Kupiłem motorynkę M3 (czyli z kawałkiem rurki wychodzącej z ramy która powinna się łączyć z gaźnikiem poprzez nakładkę gumową)
Pisze powinna bo silnik w tej motorynce jest do M2 czyli kwadratowy.
I teraz moje pytanie czy rama od M3 różni się jeszcze czym od M2 czy tylko tą wystającą rurką?
Pytam ponieważ tą motorynkę zamierzam odrestaurować i przełożył bym tylko gołą ramę. Tylko pytanie czy ze zmianą ramy nie wiąże się jeszcze wymiana innych części.
Najprościej mówiąc posiadam M3 z silnikiem M2 i chce wymienić samą gołą ramę bo stylistycznie denerwuje mnie ta wystająca rurka a nie chciał bym jej ucinać i potem szpachlować.
Pozdrawiam
Kupiłem motorynkę M3 (czyli z kawałkiem rurki wychodzącej z ramy która powinna się łączyć z gaźnikiem poprzez nakładkę gumową)
Pisze powinna bo silnik w tej motorynce jest do M2 czyli kwadratowy.
I teraz moje pytanie czy rama od M3 różni się jeszcze czym od M2 czy tylko tą wystającą rurką?
Pytam ponieważ tą motorynkę zamierzam odrestaurować i przełożył bym tylko gołą ramę. Tylko pytanie czy ze zmianą ramy nie wiąże się jeszcze wymiana innych części.
Najprościej mówiąc posiadam M3 z silnikiem M2 i chce wymienić samą gołą ramę bo stylistycznie denerwuje mnie ta wystająca rurka a nie chciał bym jej ucinać i potem szpachlować.
Pozdrawiam