[
attachment=10984][
attachment=10983][
attachment=10982][
attachment=10981][
attachment=10980]Dzisiejszy nabytek.Zamieniłem za boostera bo zwątpiłem w jego remont a romet to romet,nawet jak będzie stał taki jaki jest to na wartości nie straci.Ogar 200 z 1984 roku.Co najważniejsze zarejestrowany,opłacony na zielonej tablicy i chyba ze starym dowodem.Wizualnie tak jak widać do lakierowania bo lakier jeszcze oryginalny ale w tragicznym stanie.W miarę kompletny brakuję prawej klamki i linki,linki licznika i jakiś ruski licznik w nim siedzi,no i brak osłony łańcucha.Siedzenie na szczęście w ładnym stanie uchowało się gdzieś na strychu także do wymiany.Chromy nawet w miarę nie ma co narzekać.W silniku trzeba zrobić kopniak i nie wiadomo co jeszcze ale to się okażę.Pokrywka na prawy dekiel jest tylko nie przykręcona.Do ogara druga rama w gratisie i mała skrzynka części,kartery z wałem i skrzynią,dwa cylindry,gaźnik,zębatka i jakieś pierdoły.
[
attachment=10987][
attachment=10986][
attachment=10985]
Ile dałeś?
Widzę że trochu ktoś się w nim na spawał
Powodzenia
To nie jest '84, bo ma główkę ramy krótką i osłonę filtra na 2 śruby zamiast 4
(11-12-2015 00:33:43)JGNZM napisał(a): [ -> ]To nie jest '84, bo ma główkę ramy krótką i osłonę filtra na 2 śruby zamiast 4
Nie sprawdzałem numerów na ramie,w dowodzie ma 1984.
Kupiłeś motorower nie sprawdzając nr czy zgadzają się z tymi w dowodzie? Mistrz
(11-12-2015 00:50:44)JGNZM napisał(a): [ -> ]Kupiłeś motorower nie sprawdzając nr czy zgadzają się z tymi w dowodzie? Mistrz
Samochodów nie sprawdzam a co mówić ogara,kto to będzie sprawdzał ? Zawsze można nabić właściwe
Sorka, potem dopiero zatrybiłem
A tw booster ile był wart ?
Sprawdzałem numery na ramie.Oryginalne nie przebijane,w kwadracie jest 84 a później nr 005....
To już chyba ktoś wcześniej te numery przebił, bo ten romet nie wygląda na 84 rok
(12-12-2015 00:30:49)Rafku napisał(a): [ -> ]To już chyba ktoś wcześniej te numery przebił, bo ten romet nie wygląda na 84 rok
Zanim zaczniesz powielać te bzdury, polecam zagłębić się w temat
Pod koniec 84 zaczęto "ciąć koszta" i już wtedy wychodziły Ogary z dwoma śrubami na osłonie i krótką główką.
A tak skoro już odkopałem, to co tam z Ogarem? Jakieś postępy?
(09-02-2016 20:55:18)Quake96 napisał(a): [ -> ] (12-12-2015 00:30:49)Rafku napisał(a): [ -> ]To już chyba ktoś wcześniej te numery przebił, bo ten romet nie wygląda na 84 rok
Zanim zaczniesz powielać te bzdury, polecam zagłębić się w temat Pod koniec 84 zaczęto "ciąć koszta" i już wtedy wychodziły Ogary z dwoma śrubami na osłonie i krótką główką.
A tak skoro już odkopałem, to co tam z Ogarem? Jakieś postępy?
Dobrze,że ktoś ogarnięty rozwiał moje wątpliwości co do bitych numerów.
Ogar stoi jak stał z braku czasu,robota w warsztacie,u siebie dwa auta do remontu i nie ma się kiedy zabrać.Może na wiosnę ruszę z ogarem. Na razie kupiłem przypadkiem na złomie idealne kartery bez uszczerbków do ogara i pierdoły do komara.