Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Jaki gaźnik polecacie ? Chart
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam. Planuje po nowym roku wymienić gaźnik w charcie, teraz mam Binga 1/14/206 ale ma już swoje lata.
Jaki gaźnik polecacie ?
W połowie roku będzie cylinder 55/4 do tego czasu będę jeździł na serii.
Czy ten będzie dobry ? http://www.jackmotors.pl/gaznik-simson-b...d-273.html
Oczywiście zakupię króciec od 14MC.
króciec trzeba rozwiercić i nadspawać żeby ten gaźnik podszedł. gaźnik dość dobry, ale u mnie lepiej chodzi bing.
Króciec wiem że bez przeróbki nie podejdzie. Ale ogólnie jakie opinie o tym gaźniku w charcie ? Trzeba wymieniać dysze ?
Daj te 30 zł więcej i kup Amala 16T. Nie ma z nim problemów, nawet w Ogarze Smile Tylko musiałbyś sobie zrobić ssanie przy kierownicy.
Nie chodzi tutaj o 30zł tylko który lepiej się sprawdzi Smile
Ja bym brał Amala, BVF trudniej wyregulować.
A co z ssaniem w amalu będzie wg potrzebne przy uruchamianiu silnika ?
(09-12-2015 20:01:01)charper napisał(a): [ -> ]króciec trzeba rozwiercić i nadspawać żeby ten gaźnik podszedł. gaźnik dość dobry, ale u mnie lepiej chodzi bing.
Ja króciec tylko trochę podpiłowałem od spodu żeby wylot patrzał bardziej w górę.
A otwory powiększyłem w gaźniku i pasuje bez problemu, tylko trzeba uszczelkę dorobić i użyć nakrętek na klucz 9 a nie standardowych na 10.

Ja u siebie mam 16n3-4 i jest w miarę ok.
Unikaj tych Tajwańskich podróbek, nie są zbyt dobrej jakości. Dużo lepszym rozwiązaniem jest kupno używanego gaźnika DDR, cena podobna a na pewno nigdy cie nie zawiedzie.

Te Taiwańskie gaźniki niektóre nie są plombowane ołowiem tak jak w oryginale ale mosiądzem a nawet stalą przez co przy mocnym zagrzaniu mogą się zrobić nieszczelności co po prostu zabija gaźnik na amen.
A co z filtrem powietrza musi być jakiś inny ?
Wolał bym nowy niż używany ale jeśli maja być później problemy to sam nie wiem.
Może ktoś jeszcze się wypowie na temat amala 16T ?
I jak ten 16N1-11 sprawdzi się przy seryjnym silniku będę musiał wymieniać dysze ?
Może i będziesz musiał zmienić dysze, chyba się dowiesz jak zamontujesz.
Ja filtr rozwiązałem tak że wsadziłem do oryginalnego otworu rurkę z blachy i na to normalnie wchodzi oryginalna guma filtra do Simsona s51
Guma z filtra pasuje od jawki tylko trzeba ja skrócić. Sam wklad filtrujący polecam zastąpić wkladem od simsona.
Czyli połączenie gaźnika z filtrem jest rozwiązane. A jak będzie ze spalaniem przy tym gaźniku ?
A może ktoś miał porównanie z amalem 16 i tym 16n1-11 ?
z amalem nie mam porównania bo nie polecano mi go. spalanie na 16n1-11 z dysza 70 wynosiło u mnie mniej więcej 3 litry.
Czyli spalanie nie dużo większe jak na bingu chyba zdecyduje się na tego 16n1-11. Przy jakim cylindrze miałeś go założonego ?
Mi na 16n3-4 przy dyszy 75 cylinder 70ccm w trasie pali koło 3,2l a w mieście 3,5l
Stron: 1 2
Przekierowanie